Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, ύστερα από τον αγώνα στο "Στέλιος Κυριακίδης", μεταξύ της Πάφου και της ΠΑΕΕΚ.
Ντάρκο Μίλανιτς:
"Ήταν ένα συναισθηματικά πολύ δύσκολο παιχνίδι για μας, είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νίκη. Ήταν δύσκολο, διότι είχαμε μεγάλη πίεση, η οποία μας επιβάρυνε στην αρχή του αγώνα.
Τώρα που τελείωσε και έχουμε τους δίκαιους τρεις βαθμούς πρέπει να πω ότι οι παίκτες έπαιξαν πολύ έξυπνα. Δεν παίξαμε με την μπάλα όπως άλλες φορές, αλλά πήραμε το παιχνίδι. Αντίθετα με το τελευταίο εντός έδρας αγώνα μας που δεν είχαμε κάνει καλή διαχείριση, αυτή τη φορά ήμασταν συγκεντρωμένοι και κάναμε αυτό που πρέπει, για να πάρουμε τη νίκη.
Απέναντι σε ομάδα όπως η ΠΑΕΕΚ, που είχε νικήσει την Ομόνοια, δεν είναι εύκολο να βάλεις γκολ, διότι ξέρουν να αμύνονται καλά και δεν βρίσκεις χώρους. Σε αυτά τα παιχνίδια είναι σημαντικό να μη δεχτείς πρώτος γκολ.
Είμαι χαρούμενος για τους οπαδούς μας που υπέφεραν τις περασμένες εβδομάδες. Θα εστιάσουμε στο πώς να κερδίσουμε το παιχνίδι και κόντρα στην Ανόρθωση», σχολίασε ο τεχνικός των νικητών"
Μάκης Σεργίδης:
«Μία δύσκολη βραδιά για μας. Δεν είμαι εδώ ούτε για οίκτου ούτε για λύπηση, δεν είμαστε έτσι μαθημένοι. Περάσαμε από πολύ δυσκολότερα για να απογοητευτούμε. Αναγνωρίζουμε ποιοι είμαστε, σε κάποιους δεν αρέσει αυτό θα πρέπει να το περάσουμε στο πετσί μας. Έχασε το κυπριακό ποδόσφαιρο, κέρδισε η Πάφος. Η ομάδα μου μπορεί να βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία. Κάποιοι δεν μπορούν να βρίσκονται εδώ, κάποιος δεν κάνουν για α’ κατηγορία και ας το ψάξουμε λίγο γιατί θα έρθουν πολύ δυσκολότερα. Όσο μας παίρνει θα το παλεύουμε, με τις δικές μας δυνάμεις. Μπορεί να μην ήταν γκολ, αλλά όμως μετά από 7 λεπτά…. Μπορεί οι ποδοσφαιριστές να ήθελαν ξανά ζέσταμα. Το πράγμα έχει παραπάει. Διαπίστωσε κάποιος για ποιο λόγο ακυρώθηκε το γκολ; Για φάουλ; Για οφσάιντ; Συνεχίζουμε σ’ ένα πρόγραμμα που είναι επίμονο για εμάς Δευτέρα-Παρασκευή και με την επανέναρξη έχουμε ξανά Δευτέρα – Παρασκευή. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αξιοπρεπείς και να παίρνουμε ότι δικαιούμαστε. Δεν είπα ότι δεν δικαιούταν η Πάφος τη νίκη, το κυπριακό ποδόσφαιρο έχασε σήμερα».