Δείτε όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Αλεξάντερ Τσόρνιγκερ μετά το τέλος του αγώνα Απόλλων - Πάφος.
Αλεξάντερ Τσόρνιγκερ(Απόλλων): «Μας άξιζε η νίκη. Είχαμε ένα πολύ καλό αντίπαλο απέναντί μας. Μας δυσκόλεψε πολύ στο α’ ημίχρονο. Έχει πολύ καλούς παίκτες και είναι μία πολύ καλή ομάδα. Θέλαμε να επανέλθουμε τις νίκες μετά της ήττες. Είμαι ευχαριστημένος με την εικόνα της ομάδας. Περιμένουμε κάποιους παίκτες να ανέβουν. Είμαι χαρούμενος για τον Φάνο Κατελάρη. Ήταν πολύ καλός σήμερα. Πολύ καλός ήταν και ο Μαλεκκίδης με την Ομόνοια, όμως ο Κατελάρης μαζί με τον Ρομπέρζ είναι πολύ καλό δίδυμο. Είμαι απογοητευμένος από το χαμένο πέναλτι. Πρέπει να σκοράρουμε στα πέναλτι. Θα αλλάξουμε τον παίκτη που θα τα χτυπά στο μέλλον. Όλοι οι παίκτες αξίζουν την υποστήριξη, από εμάς και από τον κόσμο. Αυτοί είναι που αγωνίζονται κάθε βδομάδα για να πάρουμε τις νίκες που θέλουμε. Ευχαριστώ τους οπαδούς που ήρθαν στο γήπεδο».
«Είναι νέα χρονιά. Είδαμε τον Ολυμπιακό, είανι πολύ καλά οργανωμένη. Προσπαθεί να χτυπήσει στο τρανζίσιον. Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό και περιμένουμε ένα πολύ δύσκολο αγώνα.»
Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος):