O διεθνής αριστερός μπακ-χαφ της Μίλαν, Τέο Ερνάντες διεγνώσθη θετικός στον κορονοϊό, μετά την επιστροφή του από την Εθνική Γαλλίας.
Άσχημα μαντάτα για τη Μίλαν. Ο Τεό Ερνάντες επέστρεψε στην Ιταλία μετά την κατάκτηση του Nations League με τη Γαλλία, όμως ο βασικός αριστερός μπακ των Μιλανέζων βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.
Ο 24χρονος μπακ ξεκίνησε και στα δύο παιχνίδια των «τρικολόρ», στην τελική φάση του Nations League, έχοντας καθοριστική συμμετοχή. Ο Γάλλος έβαλε την «υπογραφή» του στην ολική ανατροπή κόντρα στο Βέλγιο, σκοράροντας το νικητήριο γκολ.
Η Μίλαν σε επίσημη ενημέρωση της ξεκαθάρισε πως ο παίκτης αισθάνεται καλά. Ο Ερνάντες θα μπει σε καραντίνα για μερικές ημέρες και δεδομένα θα χάσει το Σαββατιάτικο (16/10, 21:45) παιχνίδι με την Ελλάς Βερόνα.
Πηγή: gazzetta.gr