Στόχος της Ομόνοιας στον αγώνα με τον Εθνικό Άχνας είναι μόνο η νίκη σύμφωνα με τον τεχνικό της ομάδας Τόνι Σαβέβσκι. Το παρών τους στη συνέντευξη τύπου έδωσαν και οι Λεάντρο και Χριστοφή, οι οποίοι κάλεσαν τον κόσμο των πράσινων να δώσουν δυναμικά το παρόν τους στο ΓΣΠ.
Η αρχική τοποθέτηση του Τόνι Σαβέβσκι.
«Είναι το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς και ελπίζω να κλείσουμε καλά. Θέλουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Στην πράξη το παιχνίδι είναι δύσκολο, αφού ο Εθνικός είναι καλή ομάδα και η βαθμολογική του συγκομιδή δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα του. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, είναι μέρες γιορτινές, όλοι προσπαθούμε να χαλαρώσουμε αλλά η Ομόνοια πρέπει να είναι σοβαρή. Θέλουμε να πάρουμε τους βαθμούς και να κλείσουμε όπως πρέπει τη χρονιά. Ελπίζω να έχουμε καλή συνέχεια και τουλάχιστον, να ευχαριστήσουμε τον κόσμο και να του δώσουμε χαρά».
Αν το παιχνίδι με την Αγία Νάπα ήταν το καλύτερο.
«Όχι, είχαμε και άλλα καλά παιχνίδια. Δεν υπάρχουν όρια. Πρέπει να παίξουμε καλύτερα. Βλέπω τα χειρότερα παιχνίδια και όχι τα καλύτερα. Τα καλύτερα δεν έχουν όριο, ενώ στα χειρότερα λέμε πως δεν γίνεται να πάμε πιο κάτω».
Για τα δύσκολα παιχνίδια μετά τις γιορτές και την απουσία του Σοάρες.
«Προσπαθούμε να κοιτάζουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Έχουμε μπροστά μας τον Εθνικό και μετά αρκετό καιρό για να δούμε τι πρέπει να κάνουμε. Έχουμε αξιόλογους παίκτες για να αντικαταστήσουμε όποιον λείπει. Αυτή είναι και η δύναμη μας, έχουμε συνέχεια απουσίες αλλά παίζουμε καλά».
Για τον Σπούνγκιν.
«Όλοι οι παίκτες των οποίων τα συμβόλαια λήγουν, είναι σημαντικοί. Ξέρετε την κατάσταση, θέλουμε όλους τους παίκτες μαζί μας. Έχουμε κάποια δεδομένα και ανάλογα κινούμαστε. Όλοι είναι σημαντικοί».
Αν το δικαίωσε η παρουσία του Αντρέ Άλβες στην ενδεκάδα.
«Δεν υπάρχει δικαίωση και μη δικαίωση. Είναι παίκτης της ομάδας και προσπαθούμε να χειριστούμε μια κατάσταση για το καλύτερο της ομάδας. Αυτό μόνο».
Για τον Χάρη Κυριάκου.
«Η φιλοσοφία μου είναι να μην σχολιάζω θετικά ή αρνητικά κάποιον παίκτη. Ο καθένας από εμάς ξέρει τι προσφέρει και ποιες είναι οι δυνατότητες του. Το ζητούμενο είναι να είμαστε προσγειωμένοι και σοβαροί. Όλα αυτά είναι καλά για το Δημήτρη, το Χάρη, τον Άλβες το Λέο. Είναι σημαντικό όμως να ξέρουμε τι μπορούμε και τι δε μπορούμε να κάνουμε».
Για τα δύσκολα παιχνίδια που ακολουθούν.
«Καταρχήν έχουμε τον αγώνα με τον Εθνικό. Να περάσει αυτό και έχουμε χρόνο να μιλήσουμε για τα υπόλοιπα. Προετοιμαζόμαστε και δουλεύουμε για να είμαστε καλύτεροι. Όχι μόνο για τα ντέρμπι. Είναι πιο δύσκολο να είσαι έτοιμος στο πιο εύκολο παιχνίδι. Άλλο αυτά που θα πούμε εδώ, άλλα αυτά που θα βγουν στο γήπεδο, είναι κάτι πολύ ξεχωριστό. Πρώτα από όλα μας ενδιαφέρει το παιχνίδι που ακολουθεί».
Αν είναι ευχαριστημένος με τη βελτίωση της ομάδας.
«Δεν χρειάζεται να απαντήσω. Είναι δικά μας θέματα, τα συζητάμε με τους παίκτες, που είναι και οι άμεσα υπεύθυνοι. Τα όσα λέγονται και γράφονται, δεν μπορούν να μας απασχολούν. Πρέπει να ξέρουμε εμείς εσωτερικά τι κάναμε».
Για την κλήρωση του κυπέλλου.
«Δεν μπορεί να λεχθεί κάτι νομίζω. Ήταν μια κλήρωση, δεν υπάρχει εύκολο και δύσκολο παιχνίδι. Κάνετε ένα λάθος κατά την άποψη μου. Μπορεί τα ντέρμπι να εξελιχθούν πολύ πιο εύκολα από τα παιχνίδια με τις μικρές ομάδες. Όλα είναι σχετικά, αφού εσύ στην πράξη ορίζεις την τύχη σου».
Αν η διατήρηση του σταθερού σχήματος βοήθησε στο να έρθουν συνεχόμενες επιτυχίες.
«Δεν υπάρχουν κι άλλοι παίκτες. Είμαστε 13 παίκτες. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι υπόλοιποι που δεν παίζουν δεν θα μας προσφέρουν. Απλά οι μικροί δεν είναι έτοιμοι να μας δώσουν το κάτι παραπάνω. Δεν έχουμε σταθερό σχήμα, δεν έχουμε μια ενδεκάδα, για αυτό κάναμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε. Προσπαθούμε να χειριστούμε την κατάσταση όπως πρέπει».
Για τις πολλές χαμένες ευκαιρίες.
«Ήταν κάτι στο οποίο κάναμε αναφορά. Το τι φταίει το έχουμε συζητήσει μεταξύ μας. Το ότι δημιουργούμε ευκαιρίες είναι πολύ καλό. Θα μπορούσαμε να βάλουμε κι άλλα γκολ. Είναι καλό για μας να το κάνουμε, για να μας σέβονται και να μας φοβούνται περισσότερο οι αντίπαλοι. Όταν έχεις ευκαιρία πρέπει να τη βάλεις, όποιο κι αν είναι το σκορ».
Ο Λεάντρο ανέφερε τα ακόλουθα.
«Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι με τον Εθνικό. Στο τελευταίο παιχνίδι μαζί τους ήρθαμε ισόπαλοι. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι 90 λεπτά. Θέλω να καλέσω τους οπαδούς μας να έρθουν μαζικά στο τελευταίο παιχνίδι και να μας βοηθήσουν να κερδίσουμε. Με το κόσμο μας, ενωμένοι είμαστε πιο δυνατοί».
Αν θέλει να παραμείνει στην ομάδα και μετά τη λήξη του συμβολαίου του.
«Είμαι χαρούμενος εδώ, το ίδιο και η οικογένεια μου. Αυτή είναι η δουλειά μου, θα την κάνω και θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Θα ήθελα να μείνω».
Ο Δημήτρης Χριστοφή δήλωσε:
«Έχουμε μπροστά μας ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Θεωρώ πως είμαστε σε καλό δρόμο και το δείξαμε. Θέλω να ευχαριστήσω το κόσμο που είναι δίπλα μας παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν Όσοι δεν μπόρεσαν να έρθουν στο γήπεδο σε προηγούμενα παιχνίδια, να ξέρουν πως μας έλειψαν και τους έχουμε ανάγκη. Είμαστε σε καλό δρόμο, ξέρω πως τους πικράναμε, αλλά τους αξίζουν νίκες και θα τις φέρουμε πίσω».
Για το πώς αντιμετωπίζουν οι παίκτες τα οικονομικά προβλήματα.
«Πάνω από όλα είμαστε μια ομάδα. Ποδοσφαιριστές και προπονητικό τημ, είμαστε μια ομάδα. Εμείς θα τα βρούμε και αυτό κάναμε. Κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία».
Αν θεωρεί ότι κάνει την καλύτερη χρονιά του.
«Είμαι νεαρός, δεν μπορώ να με κρίνω. Στόχος μου προσωπικός είναι να δουλεύω σκληρά και ελπίζω να συνεχίσω έτσι».
Για τον κόσμο.
«Σίγουρα δεν νιώθουμε καλά χωρίς το κόσμο μας. Είναι κάτι που συζητούμε, μεταξύ μας. Είναι αναγκαίος ο κόσμος. Για αυτό θέλαμε να έρθουμε εδώ και εγώ και ο Λέο, για να πούμε πως τον έχουμε ανάγκη. Ελπίζω να τον δούμε στο γήπεδο».