Έντονος στις τοποθετήσεις του μιλώντας στον Super Sport FM 104,0 ήταν ο πρόεδρος της Δοξας, Κώστας Χριστοδούλου, ο οποίος εκτός από τη θέση του για τη χθεσινή Γ.Σ. της ΚΟΠ, ο οποίος αναφέρθηκε και στο θέμα που «καίει» τις λεγόμενες μικρομεσαίες ομάδες που δεν είναι άλλο από το οικονομικό σκέλος του τηλεοπτικού συμβολαίου.
Τι νιώθει ότι πρέπει να λυθεί: «Αν θέλουμε να αλλάξουμε το ποδόσφαιρο υπάρχουν πολλά πράγματα να φτιάξουμε. Μα γίνεται κύριε Χ και κύριε Ψ να πιάνεις 3 εκατομμύρια τηλεοπτικά, να έρχεσαι έβδομος και να θέλεις να διατηρείς τα κεκτημένα σου; Και η Πάφος, η Δόξα και άλλες ομάδες που μπαίνουν εξάδα να παίρνουν τα 250.000; Οι μεγάλοι κρατούν τα κεκτημένα, αν υπάρχει ένα κονδύλι 10 θέλουν τα 8 και τα άλλα 2 πιάστε τα οι υπόλοιποι. Πρέπει να υπάρχει ποσό με βάση της θέση που τερματίζει η κάθε ομάδα. Η Δόξα έχει 10 χρόνια που βρίσκεται στην πρώτη κατηγορία και άλλες ομάδες έχει που παίρνουν περισσότερα χρήματα από εμάς. Κάνουμε ότι μας βολεύει. Εγώ είμαι στην Περιστερώνα, έκανα το γηπεδούι μου και είμαστε μια χαρά. Είτε παίζουμε στην Α’ είτε στη Β’ Κατηγορία», είπε αρχικά.
Και συνέχισε: «Υπάρχουν ομάδες που έχουν έσοδα 2 εκατομμύρια και έξοδα 4 και έχουν πίεση για να βγουν Ευρώπη για να καλύψουν τη διαφορά. Εμείς δεν έχουμε πίεση, έχουμε το ίδιο μπάτζετ και δεν ανησυχούμε».
Για το αγωνιστικό: «Προτιμούμε να κάνουμε κέντημα και να παίρνουμε μηδέν βαθμούς ή να είμαστε μέτριοι και να παίρνουν τους βαθμούς; Μάλλον το δεύτερο. Αυτό που προσδοκώ και περιμένω είναι να παίξουμε στην Περιστερώνα, να δω ένα γήπεδο γεμάτο και από εκεί και πέρα η θέση που θα πάρουμε να μας αξίζει. Όλη η περιοχή θέλουμε να έρθει κοντά στην ομάδα. Αν όλα πάνε καλά, το πρώτο παιχνίδι θα είναι με την Ομόνοια τον Δεκέμβριο»
Για την έρευνα για το Ομόνοια-Δόξα: «Είμαστε ικανοποιημένοι που Επιτροπή Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού έδρασε αμέσως. Έτσι πρέπει να γίνεται. Τώρα περιμένουμε να πάρει τις κατάλληλες καταθέσεις, να βγάλει το πόρισμα και να δούμε τι γίνεται».