Η Φιορεντίνα με ανακοίνωσή της κατήγγειλε όσα συνέβησαν στο Αρτέμιο Φράνκι, τονίζοντας ότι μόλις βρεθούν οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν με απαγόρευση εισόδου από τα γήπεδα.
Η Φιορεντίνα εξέδωσε ανακοίνωση για τα άσχημα περιστατικά που συνέβησαν στην αναμέτρηση των βιόλα με τη Νάπολι στο Αρτέμιο Φράνκι για τη Serie A, καθώς οι Βίκτορ Οσιμέν και Καλιντού Κουλιμπαλί κατήγγειλαν ρατσιστικές επιθέσεις.
Η διοίκηση της Φιορεντίνα αναφέρει ότι μόλις βρεθούν οι θύτες θα τιμωρηθούν με απαγόρευση εισόδου από τα γήπεδα, προτρέποντας και τις υπόλοιπες διοικήσεις να κάνουν το ίδιο, αναφέροντας ένα περιστατικό με την Αταλάντα, στο οποίο η διοίκηση δεν τιμώρησε οπαδό της, ο οποίος έκανε ρατσιστική επίθεση.
Πηγή:sport24.gr