Ικανοποιημένος από την νίκη και από την εμφάνιση των ποδοσφαιριστών του εμφανίστηκε στην συνέντευξη τύπου ο Τόνι Σαβέβσκι.
Τόνι Σαβέβσκι
«Είχαμε μια δύσκολη βδομάδα με τα δικά μας γνωστά προβλήματα. Στα πρώτα 20-25 λεπτά δεν είχαμε και τον καλύτερο ρυθμό στο παιχνίδι μας. Όταν έγινε το 1-0 τα πράγματα έγιναν καλύτερα για την ομάδα μας. Στο δεύτερο μέρος ο αντίπαλος μας ρίσκαρε, προσπάθησε να βγει μπροστά και με τη σειρά μας θέλαμε να εκμεταλλευτούμε αυτή την τακτική και να βγούμε στην αντεπίθεση. Πετύχαμε δύο γκολ, βρήκαμε αρκετές ευκαιρίες, όμως έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικοί και να έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στην τελική προσπάθεια. Θα μπορούσαμε σίγουρα για περισσότερα γκολ και αυτό το λέω με την καλή έννοια για να μην παρεξηγηθώ. Ήθελα να πετύχουμε και άλλα γκολ, γιατί σε προηγούμενα παιχνίδια υπήρχε το παράπονο ότι δεν μπορούσε η ομάδα να βρει εύκολα το δρόμο προς τα δίκτυα. Χαρήκαμε για τους τρεις βαθμούς, όμως δυστυχώς σε κάθε παιχνίδι χάνουμε και ένα ποδοσφαιριστή, όπως έγινε με τον Αντράντε. Είναι σημαντικό πως όσοι μένουν είναι καλοί ποδοσφαιριστές. Θέλω να ευχηθώ καλή συνέχεια στην Αγία Νάπα»
Νίκος Νικολάου
«Όταν αγωνίζεσαι με την Ομόνοια και έχεις μόνο 15 παίκτες στη διάθεση σου λόγω σημαντικών απουσιών από τιμωρίες και τραυματισμούς, η αποστολή σου γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Παρόλα αυτά, οι παίκτες μας έδωσαν τα πάντα. Θεωρώ καθοριστικό σημείο, το δοκάρι στο 45΄. Θα μπορούσε να γίνει το 1-1 και ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Μετά ρισκάραμε, βγήκαμε μπροστά, όμως δεν τα καταφέραμε. Η Ομόνοια στο τέλος πήρε μια δίκαιη νίκη. Της δίνουμε τα συγχαρητήρια μας και εμείς με τη σειρά μας βλέπουμε τη συνέχεια».