Με 18 ποδοσφαιριστές θα ταξιδέψει στο «Τάσος Μάρκου» η Ομόνοια. Ο Τόνι Σαβέφσκι ύστερα από την ολοκλήρωση της απογευματινής προπόνησης, ανακοίνωσε την αποστολή της ομάδας για τον εκτός έδρας αγώνα με την Αγία Νάπα.
Η 18άδα αποτελείται από τους: Οχάντ Λεβίτα, Μάκης Γιαννίκογλου, Χάρης Κυριάκου, Ντανιέλσον Φερέιρα, Άντονι Σκαραμοτσίνο, Ρασίντ Αλαμπί, Χριστόφορος Χαραλάμπους, Ζοάο Άλβες, Ρενάτο Μαργκάσα, Ζοάο Πάολο Αντράντε, Λεάντρο Μαρκολίνι, Μάρκο Σοάρες, Φρέντι Ντος Σάντος, Αντρέ Άλβες, Αντρέ Σκέμπρι, Μάριος Δημητρίου, Νούνο Ασίς και Δημήτρης Χριστοφή.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Μπρούνο Αγκουιάρ, Αντρέας Αβραάμ, Τζόνι Λεόνι, Γιώργος Εφραίμ και Γιουβάλ Σπούνγκιν.