Δείτε όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Ντούσαν Κέρκεζ μετά το τέλος του αγώνα ΑΕΛ-Παφος 4-0.
Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Ήταν κάπως περίεργα τα πράγματα. Δεχθήκαμε γκολ χωρίς να μας πιέσει ο αντίπαλος, αντιδράσαμε στη συνέχεια. Προσπαθήσαμε να ισοφαρίσουμε. Ήμασταν μακριά και δεν καταλάβαμε γιατί δεν μέτρησε το γκολ. Δεχθήκαμε τρία γκολ μετά κάτι που σημαίνει ότι δεν ήταν καλή η λειτουργία στην άμυνα μας.
Προσπάθησα να δώσω κίνητρα στους παίκτες στο β’ ημίχρονο όμως δεχθήκαμε το τρίτο γκολ που ήταν καθοριστικό. Δεχθήκαμε 4 εύκολα γκολ. Σκόραραν σχεδόν σε κάθε ευκαιρία και δουλειά μας εμάς τώρα είναι να δουλέψουμε για να το φτιάξουμε αυτό. Ακόμα και στο τέλος προσπαθήσαμε, δεν αφεθήκαμε, πρέπει να προετοιμαστούμε 120% πιο καλά για το επόμενο ματς».
Ντούσαν Κέρκεζ(ΑΕΛ): «Ξεκινήσαμε το πρωτάθλημα ΤΟΠ. Πιστεύαμε ότι θα κερδίσουμε.
Αποδείξαμε ότι έχουμε ποιότητα. Σκοράραμε κάθε φορά που έπρεπε να σκοράρουμε και κάναμε το παιχνίδι πιο εύκολο. Έχει πράγματα για να αναλύσουμε αλλά έχουμε μέρες.
Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την πολύ καλή εμφάνιση, πολύ σημαντικό το μηδέν πίσω».