Tον κόσμο της Ανόρθωσης να στηρίξει οικονομικά την ομάδας, ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει τους στόχους της έκανε ο Πρόεδρος της Ανόρθωσης Σάββας Κάκος. Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας της Αμμοχώστου ανέλυσε τους τρόπους που μπορεί ο καθένας να στηρίξει την ομάδα.
Αρχικές τοποθετήσεις:
«Ακολουθούμε μια διαφορετική τακτική φέτος και θέλουμε να υπάρχει επικοινωνία με τον κόσμο της ομάδας όμως δεν χρειάζεται να μιλούμε πολύ, αλλά μόνο όποτε είναι αναγκαίο. Έχει τελειώσει ο πρώτος γύρος και η ομάδα βρίσκεται εκεί που την θέλουμε όμως δεν τελείωσε τίποτε. Θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι. Είμαστε δυνατοί και θέλουμε να μείνουμε εκεί ως το τέλος ούτως ώστε το Μάη να κατακτήσουμε τον τίτλο. Για να το πετύχουμε πρέπει πρώτα να συσπειρώσουμε τον κόσμο μας. Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια και τον ευχαριστούμε. Επίσης πρέπει να φτιάξουμε το σπίτι μας και το οικονομικό είναι πολύ σημαντικό. Θέλουμε να υλοποιήσουμε τον στόχο που θέσαμε και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που στηρίζει την ομάδα σε τόσο δύσκολους καιρούς για όλους στη χώρα μας.
Έχουμε χάσει πολλές χορηγίες από την κρίση και ακόμη κάποιοι οπαδοί δυσκολεύονται να έρθουν γήπεδο. Επειδή όμως είμαστε μια οικογένεια, ξέρουμε ότι ο κόσμος θα μας βοηθήσει. Έτσι έφτασε η ώρα να ζητήσουμε από τον κόσμο μας την δική του εισφορά. Και επειδή πάντα είναι ο απλός κόσμος που βοηθά την ομάδα, θέλω να παρακαλέσω τον κόσμο να βοηθήσει την ομάδα μέσω των προγραμμάτων που θα ανακοινώσω σε λίγο για να κλείσουμε κάποιες παλιές οφειλές αλλά και για τα τρέχοντα 'έξοδα και για να είμαστε συνεπείς ούτως ώστε οι επιτυχίες να έρθουν.
Έχουμε κυκλοφορήσει σήμερα ένα λαχείο εισφοράς αξίας 10 ευρώ και θα βρίσκονται σε όλα τα γήπεδα που θα παίζει η ομάδα μας. Γνωρίζετε όλοι ότι πριν δύο μήνες ξεκινήσαμε μια προσπάθεια για καταγραφή όλων των Ανορθωσιατών με τον Μπλέ Οδηγό. Ναι, είμαστε Ανορθωσιάτες και στηρίζουμε ο ένας τον άλλο και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε γιατί είμαστε περήφανοι που είμαστε Ανορθωσιάτες. Περιμένουμε πολλά από τους επώνυμους Ανορθωσιάτες που μπορούν να βοηθήσουν.
Υπάρχει το βιβλίο δωρητών και μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα να φτιάξει τα οικονομικά της. Είναι υποχρέωση όλων να στηρίξουμε αυτή την ομάδα και να μην την αφήσουμε να φτάσει στο σημείο που έφθασε ο Διγενής.
Ταυτόχρονα θα κάνουμε μια εκδήλωση αύριο στο Holiday Inn και την Τετάρτη στο «Θεμιστόκλειο» μαζί με τους παίκτες Ρέζεκ, Κάλβο, Λαβόρδε και Μοαβεντούρα για να έρθουμε πιο κοντά με τον κόσμο και να συσπειρωθούμε. Όσον αφορά την μπουτίκ της ομάδας έχουμε κλείσει μια συμφωνία με την ΙΒG που ασχολείται με αθλητικό υλικό και την ερχόμενη εβδομάδα θα παρουσιάσουμε αυτή την συμφωνία και εντός Ιανουαρίου θα έχουμε την νέα μας μπουτίκ»
Ο αγωνιστικός απολογισμός μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου.
«Η ομάδα βρίσκεται πρώτη και είμαστε ικανοποιημένοι. Όμως έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας για να φτάσουμε στην κορυφή. Στόχος μας από την αρχή ήταν η αγωνιστική και διοικητική σταθερότητα για να μπορεί η ομάδα να βαδίζει στα ψηλά. Διψάμε για τίτλους και ίσως να αφήσαμε σε δεύτερη μοίρα τις Ακαδημίες. Στο εγγύς μέλλον, όμως θα αναβαθμίσουμε τα τμήματα υποδομής για να κτίσουμε και το μέλλον της ομάδας».
Για την ΚΟΠ
«Πάντα μιλάμε ευθέως και θεωρούμε ότι πρέπει πρώτα να φτιάξουμε το σπίτι μας και μετά να μιλάμε. Είμαστε μέρος του Κυπριακού ποδοσφαίρου και έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο όμως ουδέποτε εξυπηρετούν κάτι οι δημόσιες αντιπαραθέσεις. Αυτό που μετρά είναι οι πράξεις και όχι τα λόγια. Είναι αλήθεια ότι το ποδόσφαιρο μας θέλει αλλαγές. Είναι μονόδρομος οι αλλαγές γιατί το απαιτεί η νέα τάξη πραγμάτων. Υπάρχει το Financial Fair Play και εμείς δεν θα κάνουμε υπερβάσεις. Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με την ΚΟΠ και τα Σωματεία και σύντομα θα συναντηθούμε για να κάνουμε τις αλλαγές. Δεν είναι βιώσιμο το ποδόσφαιρο μας χωρίς την μείωση των ομάδων λόγω και της κρίσης. Είναι δεδομένο ότι θα στηρίξουμε τις προσπάθειες για αναδιάρθρωση για να επιβιώσει το Κυπριακό ποδόσφαιρο».
Για τα προσφυγικά σωματεία:
«Εμείς το θεωρούμε υποχρέωση μας να στηρίξουμε όλα τα προσφυγικά σωματεία όπως τον Διγενή και μπορώ να σας πω ότι ήδη έχουμε μαζέψει 10000 ευρώ. Μπορεί να έχουν γίνει πολλά λάθη αλλά κανένας δεν έχει δικαίωμα να κλείσει κανένα προσφυγικό σωματείο. Αύριο θα μιλήσουμε με τον Κίκη Φιλιππου, πρόεδρο της Επιτροπής προσφυγικών σωματείων και την άλλη βδομάδα θα ανακοινώσουμε μέτρα για να μην φτάσει κανένα άλλο σωματείο στο σημείο του Διγενή»
Για τους οργανωμένους:
«Για μένα ο καθένας Ανορθωσιάτης είναι το ίδιο και δεν διαχωρίζω. Η Ανόρθωση είναι μια. Οι σχέσεις μας με τους οργανωμένους είναι καλύτερες από ποτέ. Είναι υποχρέωση όλων να προστατεύουν το Σωματείο αλλά και ο ένας τον άλλο. Δεν θέλουμε να βλέπουμε παιδιά στην φυλακή και να πληγώνονται αυτοί και η ομάδα μας. Αλίμονο αν υπήρχε άνθρωπος υπέρ του χουλιγκανισμού, της βίας και των ναρκωτικών. Προχθές στο ΓΣΠ ένα με πείραξε. Κάποιος μας αποκάλεσε "κκιλιντζιρους πρόσφυγες". Αν είναι δυνατόν. Θέλουμε να βοηθήσουμε να δημιουργήσουμε μια καυτή έδρα στα πλαίσια της λογικής και της ιστορίας αυτής της ομάδας».
Για τη διαιτησία:
«Αυτή είναι η διαιτησία μας. Με το να φωνάζουμε και να βρίζουμε δεν κάνουμε τίποτε. Κι εμείς έχουμε κάποια παράπονα. Μιλήσαμε εκεί που πρέπει και δεν δώσαμε συνέχεια. Θέλουμε να βελτιωθεί η διαιτησία και χρειάζονται εμπειρίες και οι διαιτητές. Θα γίνουν λάθη, όμως με το να κατηγορούμε και να φωνάζουμε, μόνο κακό κάνουμε. Η διαιτησία χρειάζεται στήριξη και πρέπει να την έχει».
Για την Ευρώπη:
«Σημασία έχει να διαχειριστούμε σωστά τα οικονομικά και η οποιαδήποτε επιτυχία θα έρθει. Δεν πρέπει να σπαταλούμε υπέρογκα ποσά και πρέπει πρώτα να διορθώσουμε τα οικονομικά μας. Είμαστε όλοι υπόχρεοι να βοηθήσουμε και πρέπει εμείς να τα διαχειριστούμε σωστά για να κάνουμε ένα καινούριο ξεκίνημα και να βάλουμε τις βάσεις για τους επόμενους που θα έρθουν. Έβαλα κάποιους στόχους. Να έρθει ηρεμία στην ομάδα, να φτιάξω τα οικονομικά και να σταματήσει η ομάδα να βασίζεται σε 2-3 άτομα. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με την βοήθεια της ομάδας».
Για τα χρέη:
«Χρωστάμε πάνω από 5 εκατομμύρια και ίσως έρθουν και άλλα προβλήματα. Υπάρχει όμως το γήπεδο που είναι δυνατό περιουσιακό χαρτί. αλλά και την γη μας στα κατεχόμενα. Υπάρχουν τρόποι να μην βρεθούμε στην θέση του Διγενή. Πήραμε πολύ λίγα μέχρι τώρα από τις εκδηλώσεις και τα Blue Pages και περιμένουμε περισσότερα».
Για την παρουσία του κόσμου...
«Αν δεν πηγαίνει ο κόσμος δύο φορές πιο λίγες στα καφέ θα μπορεί να έρχεται στο γήπεδο και να βλέπει την ομάδα. Τον χρειαζόμαστε στο γήπεδο. Υπάρχουν έξοδα στο ποδόσφαιρο και πρέπει να βάλουμε προτεραιότητες. Αν μπορούν να στερηθούν κάτι για την ομάδα τους, τους θέλουμε στο γήπεδο. Σίγουρα, γνωρίζω τις δυσκολίες που υπάρχουν».
Για τον προγραμματισμό:
«Έχουμε κενά και τα γνωρίζουμε και για αυτό έχει ήδη ξεκινήσει ο προγραμματισμός. Ο Μποαβεντούρα σταμάτησε και ο Βαλβέρδε τραυματίστηκε. Όπως λέει και ο κύριος Λέβι, σημασία δεν έχει ποιοι ξεκινούν αλλά ποιοι τελειώνουν τον αγώνα. Θα κάνουμε 1-2 μεταγραφές και είμαστε πολύ κοντά στην πρώτη, ήδη. Ο Ρόνι Λέβι θέλει ποδοσφαιριστές που να τους έχει δει και δεν ξέρω αν θα είναι από Κύπρο ή εξωτερικό. Στον Πιέρο κάναμε την πρόταση και είναι εκεί και δεν θα μπούμε σε παζάρι. Τον θεωρούμε ένα πολύ καλό παίκτη και θα βοηθήσει στο μέλλον όπως ο Οικονόμου και ο Μάστρου. Αν γίνει αποδεχτεί η πρόταση καλώς αν όχι πάμε πάρακατω».
Για τον Μπλάζιτς...
«Προπονείται με την δεύτερη ομάδα και υπάρχει μια πρόταση για δανεισμό του και εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα ξέρουμε».
Για τις ακαδημίες...
«Υπάρχει ταλέντο στις ακαδημίες όμως πρέπει να καταλάβουν οι ίδιοι ότι πρέπει να δουλεύουν σκληρά. Ο Αντρέας Αδάμου και Παναγιώτης Λοιζίδης έχουν ανέβει και προπονούνται με την πρώτη ομάδα και στο χέρι τους είναι να πετύχουν».
Αν θα υπάρξουν αποχωρήσεις...
«Ουδέποτε βγάλαμε παίκτη στο σφυρί, όμως αν υπάρχει ενδιαφέρον από άλλες ομάδες για παίκτη μας είμαστε ανοικτοί σε προτάσεις».