Ολοκληρώθηκε η δημοσιογραφική διάσκεψη του Νταβίντ Καταλά, ενόψει του αγώνα με την Ομόνοια.
“Μετά από τη διακοπή επιστρέφουμε στη δράση. Είναι μεγάλη η πρόκληση πρωτάθλημα κόντρα στην ομάδα που κατέκτησε το πρωτάθλημα. Οι παίκτες είναι 100% έτοιμοι για να πετύχουν τον στόχο”
Μπορεί η ΑΕΚ να ανταγωνιστεί τις άλλες ομάδες για την κατάκτηση του πρωτάθληματος… “Αυτός είναι ο στόχος να ανταγωνιστούμε τους υπόλοιπους. Για το ρόστερ είμαι χαρούμενος 100%. Αν και ολοκληρώσαμε τις μεταγραφές. Ο Ροζάλες δεν έχει έρθει ακόμα λόγω των υποχρεώσεων του με την Εθνική του ομάδα”.
Για το ότι είναι νέα ομάδα… “Δεν υπάρχουν δικαιολογίες που είμαστε νέα ομάδα… Έχουμε αποκτήσει πολλούς νέους ποδοσφαιριστές. Δουλέψαμε αρκετό καιρό μαζί αν και ήρθαν νέοι παίκτες των τελευταίο καιρό. Εμπιστεύομαι 100% τους ποδοσφαιριστές. Είτε αυτοί που θα αγωνιστούν στην ενδεκάδα είτε αλλαγή θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό”
Για το ότι είναι νέα ομάδα… “Δεν υπάρχουν δικαιολογίες που είμαστε νέα ομάδα… Έχουμε αποκτήσει πολλούς νέους ποδοσφαιριστές. Δουλέψαμε αρκετό καιρό μαζί αν και ήρθαν νέοι παίκτες των τελευταίο καιρό. Εμπιστεύομαι 100% τους ποδοσφαιριστές. Είτε αυτοί που θα αγωνιστούν στην ενδεκάδα είτε αλλαγή θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό”
Είναι μειονέκτημα το γεγονός πως η Ομόνοια είναι σχεδόν η ίδια ομάδα και έχει αγωνιστεί ήδη παιχνίδια στην Ευρώπη… “Η Ομόνοια δεν έχει αλλάξει τα τελευταία δύο χρόνια. Είνια ανταγωνιστική στην Ευρώπη. Πρέπει να βρούμε λύσεις. Αντιμετωπίζουμε μία από τις καλύτερες ομάδες στην Κύπρο. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι και να δείξουμε αυτή την πείνα στο γήπεδο”
Για το γεγονός πως έζησε σαν παίκτης την ατμόσφαιρα ενός ντέρμπι. Ένα μήνυμα στους οπαδούς; “Μας έλειψε η εικόνα που είχαμε στο παρελθόν. Τώρα όμως ζούμε στο παρόν. Αγαπώ αυτή την ομάδα και τον κόσμο της. Θέλω να τους πιέσω όπως κάνω και με τους παίκτες. Θέλω να τους πιέσω να είναι στο πλευρό μας και στις καλές και στις κακές στιγμές. Τους χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ. Τους χρειαζόμαστε στις κακές στιγμές να μας ανεβάζουν. Αγαπώ τον κόσμο της ομάδας. Θέλω να τους πιέσω να έρθουν να μας στηρίξουν.
Για τα αγωνιστικά νέα… “Ο Άνταμ και ο Κρίστιαν προπονούνται με την ομάδα την τελευταία βδομάδα και είναι έτοιμοι είναι φιλόδοξοι για να βοηθήσουν την ομάδα. Ο Άμπραχαμ εδώ και μερικές μέρες έχει επιστρέψει από την Ισπανία ήταν για ένα δεκαήμερο εκεί για τη γέννηση του γιου του. Έχει σχεδόν τελειώσει με την αποθεραπεία. Χρειάζεται λίγο ακόμη χρόνο όμως πνευματικά είναι έτοιμος να μας βοηθήσει. Θα είναι παίκτης κλειδί για την ομάδα.