Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με πρωινή προπόνηση βασισμένη στην τακτική με παιχνίδια σε μικρούς χώρους, συνέχισε σήμερα  την προετοιμασία της η Ομόνοια ενόψει του αγώνα με την Αγία Νάπα.

Ο Γιώργος Εφραίμ προπονήθηκε ατομικά, όπως και ο Τζόνι Λεόνι ο οποίος έκανε και ασκήσεις χρησιμοποιώντας μπάλα, ενώ οι Αντρέας Αβραάμ και Μπρούνο Αγκουιάρ ακολούθησαν θεραπευτική αγωγή.

Όσον αφορά τον Γιούβαλ Σπούνγκιν, θα επανεξεταστεί εντός της ημέρας ούτως ώστε να διαπιστωθεί η κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

Πλέον η προσοχή όλων στην Ομόνοια στρέφεται αποκλειστικά στον εκτός έδρας αγώνα με την Αγία Νάπα. Ζητούμενο για τους πράσινους είναι να διευρύνουν το σερί των τριών θετικών αποτελεσμάτων έτσι ώστε η ομάδα να παραμείνει στους στόχους της. Επιστρέφει ο Αλαμπί, που εξέτισε την ποινή του, ενώ τις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσουν οι περιπτώσεις των Εφραιμ και Σπούγκιν.