Η Ομόνοια θα δώσει το πρώτο της παιχνίδι στο πρωτάθλημα για την σεζόν 2021-2022 στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος cyta, κόντρα στην ΑΕΚ, αφού υπενθυμίζεται ότι αναβλήθηκε το παιχνίδι για την 1η αγωνιστική κόντρα στην ΑΕΛ.
Η ομάδα του Χένιγκ Μπέργκ στο παιχνίδι στην ΑΕΚ Αρένα που θα αρχίσει στις 20:00 την ερχόμενη Κυριακή θα έχει δύο σημαντικές επιστροφές ποδοσφαιριστών, αυτές των Κούσουλου και Μάρκο Τσέποβιτς.
Ο Κύπριος μέσος νιώθει καλύτερα εδώ και καιρό, μάλιστα βρέθηκε και στην αποστολή για το Βέλγιο κόντρα στην Αντβέρμπ και το πιο πιθανόν να πάρει χρόνο συμμετοχής. Όσο για τον Μάρκο Τσέποβιτς που απουσιάζει εδώ και ένα μήνα, από το πρώτο παιχνίδι κόντρα στη Φλόρα Ταλίν, για τον 3ο προκριματικό γύρο του Γιουρόπα Λιγκ, πήρε θέση βασικού σήμερα στο φιλικό με τον Εθνικό και αναμένεται και αυτός να βρεθεί στην αποστολή ενόψει του ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ.
Παραμένει εκτός ο Ερίκ Μποτεάκ.