Δείτε όσα είπαν Ανδρόνικος Κακουλλής και Λοϊζος Λοϊζου, μετά την μεγάλη νίκη της Ομόνοιας επί της ΆνΤβερπ με 4-2 στο ΓΣΠ.
Αναλυτικά:
Λοϊζου: Συγχαρητήρια στην ομάδα. Το κλειδί ήταν να διαχειριστολύμε το παιχνίδι σωστά. Δεν τελείωσε τίποτε. Το παιχνίδι στο Βέλγιο θα τα κρίνει όλα.
Για τον κόσμο: Ο 12ος είναι πάντα εκεί. Μας βοήθησε μετά το πρώτο γκολ που δεχθήκαμε και μας βοήθησε πολύ να πάρουμε το σκορ.
Ποιο γκολ του του άρεσε περισσότερο: Δεν ξέρω πως τα έβαλα. Θα τα δω και θα σας πω.
Για σενάριο μεταγραφής του: Προς παρόν είμαι πάικτης της Ομόνοιας. Αν θέλει κάποιος να με πάρει ας έρθει.Δεν μπορώ να κοστολογήσω τον εαυτό μου.
Για την υπόθεση πρόκριση: Τώρα είμαστε στο 50 τοις εκατό θα πάμε στο Βέλγιο για το άλλο μισό και θα δούμε.
Για τη θέση που τον τοποθετεί ο Μπεργκ: Με βοηθάει όταν παίζω δεξιά. Αριστερά μπορώ να σεντράρω, όταν παίζω δεξιά μπορώ να σκοράρω.
Κακουλλής: Σίγουρα ξεκινήσαμε το παιχνίδι με περισσότερες προυποθέσεις όμως έλεγξε το παιχνίδι η Άντβερπ, είχε ποιότητα. Μείναμε πίσω στο σκορ, εκμεταλλευτήκαμε ένα λάθος μετά. Ήταν καλό το χρονικό σημείο που ισοφαρίσαμε και πλέον ήταν στοίχημα το πως θα μπούμε στο δεύτερο μέρος.
Για το παιχνίδι: Είχαμε στο μυαλό μας την τακτική. Η ποιότητα του όμως με τη μπάλα στα πόδια, έπρεπε να κάνουμε κάτι να μην τρέχουμε πολύ. Αλλάξαμε λίγο και μας βγήκε.
Για τη συμβολή του: Να κερδίζει ομάδα προτιμώ όμως αν μπορώ και εγώ να βάζω το λιθαράκι μου είμαι ευχαριστημένος.
Για την υπόθεση πρόκριση: Δεν μπαίνω στη διαδικασία να δίνω πιθανότητες. Αυτό είναι το πρώτο ημίχρονο και θα προετοιμαστουμε για να μπούμε για δεύτερη χρονιά στο Γιουρόπα Λιγκ.