Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Παρισιού.
Η Γαλλία υποδέχτηκε τη Δευτέρα την Ολυμπιακή σημαία, με την διοργανώτρια των επόμενων Θερινών Αγώνων του 2024 να υπόσχεται να κάνει το αθλητικό θέαμα ανοιχτό σε όλο τον κόσμο, μετά την πανδημία του κορωνοϊού που έπληξε τους Ολυμπιακούς του Τόκιο και οι οποίοι διεξήχθησαν χωρίς την παρουσία θεατών.
Η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό, κυμάτισε τη σημαία που της παρέδωσαν στο Τόκιο στην τελετή παράδοσης, κατά την έξοδό της από το αεροσκάφος επιστρέφοντας στη γαλλική πρωτεύουσα, με μερικούς από τους τελευταίους αθλητές της χώρας που συμμετείχαν στη διοργάνωση.
«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 θα είναι κάτι πολύ θετικό για τη χώρα μας. Έρχονται σε μια καλή στιγμή. Το Παρίσι έχει πάρει πολλά μαθήματα από την εμπειρία του Τόκιο», είπε η Αν Ινταλγκό στους δημοσιογράφους.