Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Διαβάστε αναλυτικά τα όσα είπε: 

Για το παιχνίδι με τη Σαλαμίνα: "Έχουμε ένα παιχνίδι το Σάββατο με Σαλαμίνα, είναι εύκολο παιχνίδι στα χαρτιά, όπως είναι όλα. Αυτό που θέλουμε εμείς είναι να έχουμε τη συνέχεια από τα προηγούμενα δύο παιχνίδια και την σταθερότητα και όσο μπορούμε να είμαστε σοβαροί και υπεύθυνοι. Όλα τα παιχνίδια είναι εύκολα στα χαρτιά μέχρι να πάρουμε τους τρεις βαθμούς".

Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: "Είχαμε καλή παρουσία σε όλο το 90αλεπτό. Δεν αφήσαμε τον Ολυμπιακό να δημιουργήσει σημαντικές ευκαιρίες, δεν κινδυνεύσαμε πίσω. Είχαμε αρκετές τελικές προσπάθειες για να βάλουμε γκολ, είχαμε διάρκεια".

"Θέλουμε να μην χαλαρώσουμε. Όλα τα παιχνίδια κρύβουν παγίδες. Μας ενδιαφέρει να συμπληρώσουμε και άλλη νίκη με την ίδια εντεκάδα. Οποιαδήποτε όμως είναι η ενδεκάδα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Θέλουμε να σταθούμε στα πόδια μας".

"Για το αν αγνοούμε το γκολ στο πρώτο ημίχρονο, μπορεί να είναι και θέμα τύχης. Δεν θέλω να σταθώ στην πίεση και τις δικαιολογίες γιατί μπορεί να έχουμε και μια ανασφάλεια".

Για τους Σκαραμοτσίνο και Χάρη Κυριακού: "Δεν με ενθουσιάζει τόσο το πως τα πήγαν καλά. Εμάς μας ενδιαφέρει να έχουμε σταθερότητα. Όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν στην συνέχεια. Ευχαριστώ τον κόσμο για την προσπάθεια που κάνουν για να σπρώξουν τους παίκτες. Πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι να φτάσουμε την Ομόνοια εκεί που της αξίζει. Αυτή η κατάσταση το να γυριζουμε πίσω δηλαδή δεν μας βοηθά".

Για τους τραυματίες: "Δεν μιλάω συνήθως γι' αυτά. Οι τραυματισμοί όμως δεν μας αφήνουν να έχουμε την ίδια εντεκάδα. Όλα είναι στην επίσημη ενημέρωση της ομάδας μας".

Για το "Αμμόχωστος": "Δεν γυρίζουμε στον τόπο του εγκλήματος, καθόλου δεν μας επηρεάζει ότι είχαμε ξανά απώλειες σε αυτό το γήπεδο".

Για τις μεταγραφές: "Πρώτα πρέπει να τακτοποιηθούν τα δικά μας και από εκεί και πέρα, θα κινηθούμε ανάλογα".

Για το κενό του Σοάρες: "Πάντα θα βρίσκουμε κάτι, θα το προσπαθήσουμε".

Για τον στόχο της τετράδας: "Παιχνίδι με παιχνίδι πρέεπει να μπορούμε να κοιτάξουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Προτιμώ να λύσουμε τις δικές μας εκκρεμότητες. Θα ήθελα και εγώ να είχαμε λύσεις και μεταγρφές, γιατί είνα καλό πάντα να έχουμε έξτρα λύσεις. Ο χρόνος στη συνέχεια θα μας δώσει απαντήσεις. Ο κόσμος ανυπομονεί να πάει η ομάδα πιο πάνω. Πρέπει όμως να συμβιβαστούμε με τα δεδομένα. Δεν θέλουμε να κάνουμε κινήσεις ενθουσιασμού".

Για τα δοκιμαστικά παικτών: "Κάποιοι δοκιμάστηκαν, έρχονται και κάποιοι άλλοι. Πρέπει να είμαστε ουσιαστικοί στις κινήσεις μας".

"Δεν θέλω να δεσμεύσω την ομάδα με τα δικά μου λάθη. Θέλω να κάνω κινήσεις μόνο για το καλό της ομάδας και προς το συμφέρον του σωματείου".