Αναλυτικά τα όσα είπε:
Ζόρζε Κόστα: " Έχουμε πολλά να κερδίσουμε από το ματς. Δεν έχουμε ελπίδες για πρόκριση όπως και η Μαρσέιγ.Είνα ένα ευρωπαικό ματς και θα παίξουμε για το πρεστίζ και τα οικονομικά κίνητρα."
Για τους τραυματισμούς: "Για ακόμα μια φορά έχουμε αρκετά προβλήματα. Έχουμε κάποιυς παίκτες που είναι 18αδα αλλά δεν είναι 100% έτοιμοι για να παίξουν αλλά οι 11 που θα ξεκινήσουν είναι πανέτοιμοι για να κτυπήσουν το ματς."
Για την δυσκολία στο σκοράρισμα: "Συμφωνώ για την δυσκολία στο σκοράρισμα όμως πιστεύω ότι προσπαθήσαμε για το καλύτερο. Είναι η πρώτη εμπειρία μας φέτος στην Ευρωπη και αύριο είναι το τέλευταίο ματς και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε κι άλλες εμπειρίες για του χρόνου."
Ορλάντο Σα: "Έχουμε ένα παρα πολύ δύσκολο ματς αύριο και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσα περισσότερα μπορούμε από αυτό το ματς."