Η αποστολή της Κύπρου εισέρχεται στο νέο εθνικό Στάδιο του Τόκιο, και σηματοδοτεί την συμμετοχή της χώρας μας στους 32ους Ολυμπιακούς αγώνες. Συγκίνηση και υπερηφάνεια για τους αθλητές μας που παρελαύνουν στην 53η στη σειρά, με σημαιοφόρους τους πρωταθλητές μας Μίλαν Τραίκοβιτς και ʼντρη Ελευθερίου να κρατούν ψηλα την σημαία της Κύπρου.
Τα ρίγη συγκίνησης με την είσοδό τους στο ταρτάν του σταδίου αισθάνθηκαν όλοι οι αθλητές μας, εκτός από τους Παύλο Κοντίδη και Μάριο Γεωργίου, οι οποίοι θα έχουν σύντομα αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Λόγω των μέτρων του κορωνοίού οι διοργανωτές επέτρεψαν μόνο σε έξι άλλα μέλη της κυπριακής αποστολής να παρελάσουν και μέσω κλήρωσης βρέθηκαν εκεί οι ο αρχηγός της κυπριακής αποστολής στο Τόκιο, Ανδρέας Θεοφυλάκτου και οι προπονητές Αγγελική Σκαρλάτου, Χουάν Μάνουελ Μορένο Βέγκα, Χάρης Τσώλης, Αντώνης Ανδρέου και Μιχάλης Κατζιάνης
Ως είθισται και πανάξια, η Ελληνική Ομάδα μπήκε πρώτη στο στάδιο, με τους Λευτέρη Πετρούνια και ʼννα Κορακάκη, ενώ τελευταία χώρα μπήκε η διοργανώτρια Ιαπωνία
Η φλόγα ανάβει και οι 15 αθλητές μας νιώθουν το Ολυμπιακό πνεύμα να τους κυριεύει. Μάλιστα οι έξι από αυτούς θα ζήσουν την υπέρτατη αυτή τιμή για πρώτη φορά στην καριέρα τους. Έτσι, θα ανεβάσουν τον συνολικό αριθμό των αθλητών και αθλητριών, που έλαβαν μέρος με την κυπριακή σημαία, από το 1980 και μετά, σε Ολυμπιακούς, στους 111.
Χαραγμένοι για πάντα στην μνήμη του σκοπευτή μας Γιώργου Αχιλλέως και του ιστιοπλόοου Ανδρέα Καριόλου αυτοί οι αγώνες, αφού θα καταγράψουν το ρεκόρ της 5ης συμμετοχής σε Ολυμπιακούς. Αύριο ρίχνονται στην μάχη οι πρώτοι αθλητές μας
Στις 4 τα ξημερώματα θα αγωνιστεί ο Μάριος Γεωργίου στον προκριματικό στο σύνθετο ατομικό της ενόργανης γυμναστικής.