Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μίλησε στους παίκτες της Κ-19 που συμμετείχαν στο σημερινό φιλικό και τους ανέφερε ότι είναι ένα πολύ καλό γκρουπ ενώ τους τόνισε πως θα τους παρακολοθούν όλη τη χρονιά.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς είχε την ευκαιρία σήμερα να δει και αρκετούς ποδοσφαιριστές από τις ακαδημίες του τριφυλλιού στο σημερινό φιλικό οικογενειακού χαρακτήρα που πραγματοποιήθηκε στο Κορωπί. Μάλιστα, τους μίλησε και μετά το τέλος του αγώνα και ξεκαθαρίζοντας τους ότι είναι ένα πολύ καλό γκρουπ και πως στο μέλλον θα πραγματοποιηθούν και άλλα φιλικά με την πρώτη ομάδα.
Μεταξύ άλλων τους ανέφερε:«Είστε ένα πολύ καλό γκρουπ. Συνεχίστε την προσπάθεια που κάνετε και εμείς θα σας παρακολουθούμε όλη τη χρονιά. Σας διαβεβαιώ ότι θα παίξετε και άλλα φιλικά απέναντι στην πρώτη ομάδα μέσα στη σεζόν»
Η ακαδημία είναι ένα εξίσου σημαντικό κομμάτι για τον Σέρβο προπονητή και όπως έχει δείξει και στις παλαιότερες ομάδες του, δεν είναι λίγες οι φορές που δίνει ευκαιρίες και σε νεαρούς ποδοσφαιριστές. Ήδη στην Ολλανδία αποφάσισε να πάρει στην αποστολή τους νεαρούς Ρόμπι, Χατζηγιαννάκη και Σιδερά.