Ο Πορτογάλος εκθείασε τον Ζόρζε Κόστα, μίλησε για τον πολύ ωραίο και ηλιόλουστο καιρό της Κύπρου, ενώ για το κυπριακό πρωτάθλημα τόνισε ‘’ο επαγγελματισμός είναι μακριά από αυτό που επιθυμούμε’’
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
"Το γεγονός ότι στα 38 μου, κοντά στα 39, θα δούλευα και θα βοηθούσα είναι παίκτη της μεγάλης γενιάς της Πόρτο, ήταν πολύ μακριά από αυτό που σκεφτόμουν. Ένα είδωλο για πολλούς, συμπεριλαμβανομένου κι εμένα. Είναι ένα προνόμιο. Πλέον, είμαστε μαζί στην ΑΕΛ Λεμεσού. Η ζωή στην Κύπρο είναι ακριβοί και εντυπωσιακοί καφέδες. Οι τουρίστες περπατούν για πολλή ώρα σ' ένα ηλιόλουστο καιρό και θα τολμούσα να πω ότι μοιάζει σαν να κάνουμε διακοπές. Η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική", ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος και ακολούθως είπε:
"Oι φίλαθλοί μας είναι φανατικοί και όταν μας δουν στο δρόμο μας προσεγγίζουν. Ο σύλλογος προσφέρει καλές συνθήκες, αν και η οργάνωση και ο επαγγελματισμός είναι μακριά από αυτό που επιθυμούμε. Δεν αποτελεί έκπληξη, αφού πέρυσι είχαμε την περιπέτεια στη Ρουμανία όπου πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια για όλες τις ομάδες. Η CFR Cluj, όμως, ήταν η εξαίρεση. Άφησα εκεί καλούς διοικούντες, καλή δομή".