Δείτε όσα είπαν Στιβ Κωνσταντινίδης και Δημήτρης Δασκαλάκης μετά το τέλος του αγώνα Ερμής-Πάφος.
Στιβ Κωνσταντινίδης(Πάφος): «Πρώτα θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον Ερμή. Το αγωνιστικό πνεύμα που έδειξε για ομάδα που έχει ήδη υποβαθμιστεί ήταν αξιοθαύμαστη. Ήταν ωραίο να δεις τόσους Κύπριους να αγωνίζονται. Για εμάς ήταν καλό ότι κερδίσαμε. Χρειαζόμαστε περισσότερη πειθαρχία, σε μεγαλύτερή διάρκεια του αγώνα. Νομίζω αξίζαμε να νικήσουμε με βάση τις ευκαιρίες που είχαμε. Αλλά δεν γίνεται μια ομάδα με δέκα ποδοσφαιριστές να μας δημιουργεί προβλήματα. Καταλαβαίνω ότι είναι τα τέλη της χρονιάς και εμείς εκπληρώσαμε το στόχο που βάλαμε. Είναι λογικό οι ποδοσφαιριστές μας να σκέφτονται τις διακοπές τους».
Δημήτρης Δασκαλάκης(Ερμής): «Μετά από το ατυχές ματς με την Άχνα, όπου σίγουρα κάναμε το χειρότερο μας παιχνίδι, θέλαμε να δείξουμε ότι η εικόνα που δείξαμε στο τελευταίο παιχνίδι δεν ήταν η αληθινή. Νομίζω ανταποκριθήκαμε πολύ καλά στο ματς, κάναμε αρκετές αλλαγές, θέλαμε να δούμε κάποια άλλα παιδιά. Πιστεύω ότι κάναμε ένα καλό παιχνίδι. Δείξαμε ότι θα μπορούσαμε να είμαστε σε μια διαφορετική θέση από ότι είμαστε τώρα. Κάναμε καλύτερο παιχνίδι από το προηγούμενο και αυτό είναι σημαντικό. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε καλό παιχνίδι και με το ΑΠΟΕΛ την Παρασκευή και μετά θα παλέψουμε για να επιστρέψουμε στη πρώτη κατηγορία».