Η Νάπολι έλυσε την συνεργασία της με τον Τζενάρο Γκατούζο, μετά τη σημερινή ισοπαλία (1-1) με την Βερονα.
Η ομάδα του Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις ήθελε μόνο τους τρεις βαθμούς για να εξασφαλίσει την πρόκριση στους ομίλους του UEFA Champions League, όμως δεν τα κατάφερε.
Έπαιξε πολύ άσχημο ποδόσφαιρο, έκανε πολύ εύκολα λάθη σε μεταβιβάσεις και οι παίκτες έμοιαζαν χαμένοι στο γήπεδο. Οι λόγοι αυτοί πιθανότατα οδήγησαν την διοίκηση του Ιταλικού συλλόγου να απολύσει τον Τζενάρο Γκατούζο.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο πρόεδρος της ομάδας:
“Αγαπητέ Γκατούζο,
Χαίρομαι που ήσουν προπονητής της Νάπολι για δυο χρόνια περίπου. Σε ευχαριστώ πολύ για την δουλειά σου, σου εύχομαι να έχεις πάντα επιτυχίες όπου και αν πας. Να δώσεις μια αγκαλιά στην γυναίκα και τα παιδιά σου”.