Η παίκτες του Ζόρζε Κόστα μέχρι το 70’ έκαναν υποδειγματικό ματς, με πολύ καλή τακτική τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση. Μάλιστα, με λίγη τύχη θα μπορούσε ακόμη και να πάρει το παιχνίδι και να διεκδικήσει την τελευταία αγωνιστική την πρόκριση στο ΓΣΠ με την Μαρσέιγ, όμως ο τραυματισμός του Πάρπα στο 70 ανάγκασε τον κόουτς των ‘’γαλαζοκιτρίνων’’ να προβεί σε αλχημείες, μεταφέροντας τον Ντεντέ στο κέντρο της άμυνας και χαλόντας έτσι την αρμονική λειτουργία του κέντρου μέχρι εκείνη την στιγμή. Σαν να μην έφτανε αυτό ήρθε η (σωστή) αποβολή του Μπεμπέ στο 74΄ και ολοκληρώθηκε η… γκαντεμιά.
Βλέποντας τα αυτά, ο προπονητής της Γλάντπμαχ Λουσιέν Φάβρ, έβαλε τον δεινό εκτελεστή Ντε Καμάρκο, ο οποίος μπήκε μέσα στον αγωνιστικό χώρο, αναστάτωσε την Κυπριακή άμυνα, και με δύο προσωπικά γκολ ‘’σκότωσε’’ την ΑΕΛ και έδωσε στην ομάδα του την πρόκριση.
Η πρωταθλήτρια Κύπρου, αποχαιρετά την πρόκριση εκπληρώνοντας με το παραπάνω τους στόχους της και έχοντας πολύ καλές αναμνήσεις από το ευρωπαϊκό της ταξίδι, αφήνοντας παράλληλα πολύ καλές εντυπώσεις.
Τώρα αν θέλουν όλοι στο’’ γαλαζοκίτρινο’’ στρατόπεδο να επαναλάβουν αυτό το επίτευγμα θα πρέπει να επικεντρωθούν στο πρωτάθλημα και στο παιχνίδι της Δευτέρας με το ΑΠΟΕΛ, το οποίο είναι κομβικής σημασίας παιχνίδι