Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με δηλώσεις στο Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου, ο εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας Χρήστος Ανδρέου αναφέρθηκε στους οπαδούς της Ομόνοιας που βρέθηκαν χθές στο «Ηλίας Πούλλος» για να πανηγυρίσουν το πρωτάθλημα των πρασίνων...

Αναλυτικά όσα είπε:

«Υπήρχε σχετική πρόνοια για την διεξαγωγή του αγώνα με παρουσία 15% της χωρητικότητας. Αυτό έγινε με αστυνόμευση στο ΓΣΠ και δεν υπήρχε κανένα θέμα.

Στο Ηλίας Πούλλος σίγουρα συγκεντρώθηκαν πέραν από 20 χιλιάδες άτομα. Αν γινόταν οποιαδήποτε επέμβαση της αστυνομίας τα αποτελέσματα πιθανόν να ήταν χειρότερα.

Προχωρήσαμε στην αστυνόμευση , δεν υπήρξαν οχλαγωγίες.

Μας απασχολούσε αν θα υπήρχαν αντιπαραθέσεις μεταξύ οπαδών σε άλλα σημεία σε διάφορες πόλεις. Ευτυχώς δεν υπήρχε οποιοδήποτε θέμα.

Η θέση της αστυνομίας είναι πάρα πολύ δύσκολη σε τέτοιες περιπτώσεις.

Δεν θέλουμε να φτάσουμε σε αυτό που γίνεται σε άλλες χώρες με αστυνομικούς να κάνουν επίθεση σε πολίτες.»