Η μεγάλη ώρα για την απονομή του 21ου πρωταθλήματος της Ομόνοιας έφτασε, ένα τρόπαιο το οποίο οι πράσινοι περίμεναν για αρκετά χρόνια. Από την τελευταία φιέστα της Ομόνοιας έχουν περάσει ακριβώς 11 χρόνια και 1 μέρα, όταν στις 9/5/2010, ο τότε αρχηγός της ομάδας Ηλίας Χαραλάμπους σήκωνε το 20ο τρόπαιο των πρασίνων.
Από τότε οι πράσινοι πέρασαν από «χίλια κύματα» και σήμερα ζουν το μεγάλο όνειρο με την κατάκτηση του τροπαίου, σε ένα από τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα της τελευταίας δεκαετίας στην Κύπρο.
Οι οπαδοί των πρασίνων αναμένουν πάντως την απονομή και την ύψωση του τροπαίου από τον αρχηγό Γιόρντι Γκόμεθ, για να ξεκινήσει το μεγάλο γλέντι...
Δείτε το φωτορεπορτάζ από το πρωτάθλημα της σεζόν 2009-2010: