Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, ύστερα από το ντέρμπι στο "Τσίρειο", μεταξύ της ΑΕΛ και της Ανόρθωσης..

Ντούσαν Κέρκεζ: (ΑΕΛ) 

«Είμαι άνθρωπος που δεν θέλει να χάνει ούτε φιλικό. Θέλαμε να κερδίσουμε να δώσουμε κάποιες ευκαιρίες στους νεαρούς και μπορούσαμε να κερδίσουμε. Άμα χάνεις, δεν μπορείς να είσαι ευχαριστημένος. Με αυτά που έγιναν τον τελευταίο καιρό, θέλουμε να πάμε διακοπές όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Ξεκινούμε πολύ γρήγορα την προετοιμασία μας. Συνεχίζουμε με Ολυμπιακό. Καλή τύχη στην Ανόρθωση στον τελικό. Μπράβο στους μικρούς μας, θέλουν δουλειά, αλλά είμαστε εδώ να βοηθήσουμε».

Τιμούρ Κετσπάγια: (Ανόρθωση) 

"Συγχαρητήρια στην Ομόνοια που κατέκτησε το πρωτάθλημα, έδειξε και μέσα στον αγωνιστικό χώρο και έξω από τον αγωνιστικό χώρο ότι το ήθελε πολύ περισσότερο από τους άλλους.

Απ' εκεί και πέρα παίξαμε ένα παιχνίδι αδιάφορο θα έλεγα σήμερα γιατί βαθμολογικά είμαστε εκεί που είμαστε. Μας περιμένει ο τελικός κυπέλλου και πρέπει να προετοιμαστούμε για να κερδίσουμε έναν τίτλο, που πιστεύω ότι αυτά τα δυο χρόνια που είμαστε εδώ, η Ανόρθωση δικαιούται ένα τίτλο. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο, ξέρουμε ποια ομάδα θα αντιμετωπίσουμε, είναι σε καλή κατάσταση. Αλλά και εμείς πιστεύω ότι είμαστε σε καλή κατάσταση και ελπίζω μετά από πολλά χρόνια να καταφέρει να πάρει έναν τίτλο. Η Ανόρθωση είναι μεγάλη ομάδα και 13 χρόνια χωρίς τίτλο είναι πολλά.

Όσον αφορά το σημερινό παιχνίδι, ήταν αδιάφορο αλλά έγινε ένα καλό παιχνίδι, προσπάθησαν και οι δυο ομάδες και είμαστε χαρούμενοι που κερδίσαμε το πρώτο παιχνίδι στη Β' φάση. Μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά έτσι είναι. Πιστεύω ότι αξίζαμε πολύ περισσότερα".