Η σημερινή παραίτηση του Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς από τον Ερμή φέρνει άμεσα νέο προπονητή στην ομάδα.
Συγκεκριμένα ο εκλεκτός της διοίκησης του Λούκα Φανιέρου, θα είναι ο Δημήτρης Δασκαλάκης, ο οποίος επιστρέφει στον Ερμή μετά την σεζόν 2018-2019.
Ο Κύπριος τεχνικός τα βρήκε σε όλα με τους φτεροπόδαρους και η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών αναμένεται να ολοκληρωθεί αύριο, όπου θα πέσουν οι υπογραφές και θα επισημοποιηθεί η συμφωνία.
Αυτός θα είναι ο έκτος προπονητής για την ομάδα της Αραδίππου, μετά τους Νίκο Παναγιώτου, Νίκο Ανδρονίκου, Μαρίνο Σατσιά, Νικόλα Μαρτίδη και Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς.