Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μέσω της προσωπικής του σελίδας στο instagram, ο γιος του πρόεδρου του Ερμή έστειλε το μήνυμα του προς την ΚΟΠ, για την χθεσινή διαιτησία της ομάδας του με τον Εθνικό.

Δείτε τα βίντεο-στόρυ που ανέβασε και το μήνυμα που έστειλε: