Η ισόβια πρωταθλήτρια Γερμανίας Μπάγερν Μονάχου πήρε το ντέρμπι κορυφής με την Λειψία (0-1) και άνοιξε την διαφορά της από αυτήν στους επτά βαθμούς ισάριθμες αγωνιστικές πριν το τέλος της Bundesliga.
https://hofoot.elhighlights.com/embed/MQttQwkEnI4zw Το έχει πάρει με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο. Φέτος, θα το πάρει δίχως τον κορυφαίο σκόρερ της. Ο τραυματισμός του Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι γέμισε ελπίδες την Λειψία, που πίστευε ότι δίχως τον Πολωνό κανονιέρη, υπάρχει ελπίδα, αλλά οι Βαυαροί τους το ξέκοψαν μια και καλή.
Η ομάδα του Χάνζι Φλικ έδειξε για μία ακόμα φορά ότι δεν παίζεται εντός συνόρων και με το 0-1, αύξησε την διαφορά από την Red Bull στους επτά βαθμούς, ισάριθμες αγωνιστικές πριν το τέλος.
Έχοντας στην κορυφή της επίθεσης τον Τσούπο-Μοτίνγκ, οι Βαυαροί ήταν ανώτεροι σε όλο το πρώτο μέρος και βρήκαν το γκολ που έψαχναν στο 38ο λεπτό, όταν ο Τόμας Μίλερ δημιούργησε το ρήγμα από δεξιά, σέρβιρε υποδειγματικά στον Γκορέτσκα κι εκείνος με βολέ στην κίνηση έκανε το 0-1.
Μάλιστα η Μπάγερν απείλησε άμεσα για το 0-2, όμως σε δύο περιπτώσεις ο Γκουλάσι είπε όχι σε προσπάθειες από Σανέ (43’) και Τσούπο-Μοτίνγκ (44’).
Στην επανάληψη η ομάδα του Νάγκελζμαν αποφάσισε να παίξει και αυτή όμως οι παίκτες της ήταν άστοχη στην τελική προσπάθεια, με τους Ζάμπιτσερ (50’) και Ντάνι Όλμο (53’) έχουν δύο σημαντικές στιγμές, ενώ ο Νόιερ απέτρεψε το 1-1 σε προσπάθεια του Ζάμπιτσερ (59’).
Με εξαίρεση ένα δεκάλεπτο πίεσης, η Μπάγερν έλεγξε απόλυτα το παιχνίδι, θα μπορούσε να βρει και δεύτερο γκολ με τον εκπληκτικό Τόμας Μίλερ (77’), όμως το 0-1 ήταν αρκετό.
Η Λειψία έχασε την ευκαιρία να πλησιάσει στον πόντο και με την διαφορά να ανοίγει ξανά στους 7 βαθμούς, το πρωτάθλημα δείχνει κλειδωμένο για τους πρωταθλητές Ευρώπης…
Πηγή: sdna.gr