Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο Γεβχέν Σάκχοφ που αγωνίζεται στην ΑΕΚ Αθηνών βρέθηκε για δεύτερη φορά θετικός στον κορονοϊό επιστρέφοντας από την Ουκρανία. Ο Ουκρανός μέσος δεν είχε έρθει σε επαφή καθόλου με την ομάδα.