Νέα προβλήματα φέρνουν στο Κυπριακό ποδόσφαιρο τα κρούσματα των τελευταίων ημερών..
Συγκεκριμένα η Καρμιώτισσα ζήτησε όπως αναβληθεί ο αυριανός(3/4) της αγώνας της με την Δόξα, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι η ομάδα τον Πολεμιδιών απέστειλε επιστολή προς την ΚΟΠ για να ενημερώσει τον αντίπαλο της.
Ο λόγος της απόφασης αυτής, έχει να κάνει ότι η Καρμιώτισσα δεν έχει πλέον διαθέσιμο τερματοφύλακα για να αγωνιστεί, λόγω του κορωνοϊού, αλλά και των τραυματισμών που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην ομάδα.
Εντός της ημέρας αναμένεται να πάρει την τελική απάντηση η ομάδα των Πολεμιδιών...