Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, το μεσημέρι έγινε συνάντηση μεταξύ των προέδρων ΚΟΠ και συνδέσμου διαιτητών, με τον Γιώργο Κούμα να ενημερώνει για την πρόθεση της ομοσπονδίας εφόσον γίνει εφικτό να κατέλθουν ξένοι για ορισμένους αγώνες
Για κάθε αγώνα που θα συμμετέχουν ξένοι διαιτητές αυτοί θα είναι δύο, ένας ως πρώτος στο γήπεδο και ο δεύτερος στο VAR.
Μάλιστα λόγω των δύσκολων συνθηκών λόγω της πανδημίας είναι πολύ πιθανόν οι ίδιοι διαιτητές με διαφορετικούς ρόλους να ορίζονται και σε δεύτερο, τουλάχιστον αγώνα.
Η Ομοσπονδία δεν επιβεβαιώνει ότι είναι οριστική η εξέλιξη αυτή, όμως αφήνει ορθάνοικτο τον δρόμο για την υλοποίηση της, ιδιαιτέρως αυτήν την περίοδο με τα κρίσιμα παιχνίδια, τα πολλά παράπονα που προηγήθηκαν και τον μικρό αριθμό μάχιμων διαιτητών, αφού ο κορωνοιός έχει εισβάλει και στις τάξεις τους και πολλοί είναι παροπλισμένοι. Ξένοι διαιτητές πάντως προορίζονται και για το κύπελλο.
"Η ΚΟΠ στην τελευταία της ανακοίνωση επί του θέματος είχε τονίσει ότι θα κάνει, ότι είναι δυνατόν προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή ολοκλήρωση των διοργανώσεων της. Αν αυτό συνεπάγεται και με κάθοδο ξένων διαιτητών, είναι ένα ενδεχόμενο το οποίο δεν απορρίπτουμε, όμως δεν υπάρχει τελεσίδικη απόφαση ή κατάληξη μέχρι στιγμής. " τόνισε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 "Μέρα Μεσημέρι", ο εκπρόσωπος τύπου της ΚΟΠ, Κωνσταντίνος Σιαμπουλής.
Την ίδια ώρα εκφράζεται ανησυχία για τον πολλαπλασιασμό των κρουσμάτων κορωνοιού στο ποδόσφαιρο και στις ομάδες πρώτης κατηγορίας, με την Ομοσπονδία να καλεί όλους να ακολουθούν πιστά το πρωτόκολλο και να θεωρεί πως η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη, αφού υπάρχει και η διακοπή λόγω της Εθνικής.