Σε χθεσινές του δηλώσεις στην εκπομπή της CABLENET «ΧΩΡΙΣ VAR», ο Πρόεδρος της ΑΕΛ, Ανδρέας Σοφοκλέους, δήλωσε πως θα σταλεί επιστολή στον Γενικό Εισαγγελέα, στην Επιτροπή Θεσμών της Βουλής, στην Επιτροπή Δεοντολογίας και Προστασίας του Αθλητισμού στην ΚΟΠ και στον ΚΟΑ, για να προχωρήσουν το συντομότερο με κατάθεση του Σταύρου Παπασταύρου.
Η επιστολή αυτή έχει σταλεί σήμερα.