Στα άκρα φαίνεται να φτάνει η κόντρα της ΑΕΛ με την Ομόνοια, με τον πρόεδρο της Λεμεσιανής ομάδας να αναφέρεται στην “συμφωνία κυρίων” μεταξύ των προέδρων των ομάδων του λεγόμενου BIG-6, με τον Σταύρο Παπασταύρο να μην γλιτώνει τα πυρά.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Τα λέμε εδώ και 3-4 μήνες για να θυμηθεί τι συμφωνήσαμε. Όλοι οι υπόλοιποι θυμούνται και μόνο ο Παπασταύρου δεν θέλει να θυμάται. Προτείναμε και μία φόρμουλα λύσης. Αφού θέλεις να δώσεις 100, δώσε 100 και αφού θέλεις να είσαι φιλάνθρωπος, έλα να δώσουμε και από 25 επιπλέον σε φιλανθρωπικό ίδρυμα. Δεν είχαμε γραπτώς τη συμφωνία, γιατί ο ίδιος ο Παπασταύρου είπε πως οι δικηγόροι του, του είπαν να μην υπογράψει. Μεγάλη ευθύνη έχει και η Ομοσπονδία, καθώς η συμφωνία “έλεγε” να κρατήσει τα λεφτά από την ΟΥΕΦΑ η ΚΟΠ και να μας τα δώσει με τη σύμφωνο γνώμη του Παπασταύρου. Στην ΑΕΚ τα έδωσε, εμείς ακόμα περιμένουμε. Αν πει όχι, θα πάμε στα δικαστήρια»