Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για  ακόμη μια φορά γινόμαστε το ποδόσφαιρο της<< κωλοτούμπας>>. Τέθηκε   πριν την έναρξη του πρωταθλήματος  το θέμα  καθόδου ξένων διαιτητών και  οι πλείστες ομάδες  είπαν όχι. Μάλιστα κάποιες ομάδες ήταν  φανατικά υπέρ των Κυπρίων διαιτητών.  Όταν όμως  ένιωσαν ότι αδικούνται απαίτησαν ξένους διαιτητές.

 Η ΚΟΠ όπως κάνει από τον καιρό της υδρεύσεως της, προσπαθώντας να κρατήσει ισορροπίες φαίνεται για ακόμη μια φορά να αναίρει τον εαυτό της, και εκεί που μας έλεγε  ότι το πρωτάθλημα θα αρχίσει και θα τελειώσει με ξένους διαιτητές, τώρα κάνει διεργασίες για να έρθουν ξένοι.

Όπως και να έχει,  καλό κάνει να έρχονται ξένοι, το θέμα όμως   είναι και τί ξένοι. Το κυριότερο είναι  να  παίρνονται  αυτές οι αποφάσεις   ύστερα από  ανάλυση των δεδομένων, οργανωμένα στην σωστή ώρα και  όχι επειδή φωνάζουν κάποιοι.

 Το  πρόβλημα όμως που έχουμε  για ακόμη μια φορά,  είναι η ανακολουθία. Δεν μπορεί να αρχίζεις μια διοργάνωση  με ένα τρόπο, και να τελειώνεις με άλλο. Δεν μπορεί να  δηλώνεις κατηγορηματικά ότι το πρωτάθλημα αρχίζει και τελειώνει με Κύπριους και  7 στροφές πριν το τέλος να ψάχνεις ξένους.

Υ.Γ Στα μαγειρέματα που γίνονται για τους ξένους διαιτητές μπήκε στο  πάρε δώσε και  το θέμα της αύξησης των ομάδων.