Θετικό κρούσμα κορωνοϊού εντοπίστηκε στην Καρμιώτισσα.
Πρόκειται για ποδοσφαιριστή της ομάδας των Πολεμιδιών, ο οποίος μάλιστα αγωνίστηκε στο χθεσινοβραδινό παιχνίδι με το ΑΠΟΕΛ.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, αναμένεται όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα της Καρμιώτισσας να περάσει εκ νέου από διαγνωστικό έλεγχο.
Συναγερμό σήμανε και στον Αρχάγγελο αυτή η εξέλιξη, αφού σύμφωνα με το πρωτόκολλο της ΚΟΠ, σε διαγνωστικό έλεγχο θα πρέπει να υποβληθεί και το ποδοσφαιρικό τμήμα των γαλαζοκιτρίνων.
*Η φωτογραφία είναι από το χθεσινό παιχνίδι, και δεν έχει να κάνει με τον ποδοσφαιριστή που βρέθηκε θετικός.