Ο Σταύρος Παπασταύρου, είναι καλεσμένος στην εκπομπή της Ομόνοιας, total green, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στα θέματα διαιτησίας..
Εδώ όλη η συνέντευξη:
Για την συμφωνία που έγινε πέρυσι για την διακοπή: “Τα λεφτά είναι στην ΚΟΠ εδώ και 5-6 μήνες. Ή θα πανε στην ΑΕΛ και την ΑΕΚ είτε θα πάνε σε φιλανθρωπίες. Αυτή είναι η οδηγία μας. Η συμφωνία ήταν 25.000 σε κάθε προκριματικό και 50.000 σε όποια ομάδα μπει ομίλους. Κάπου χάλασε αυτή η συμφωνία. Συμφωνήσαμε να διαφωνήσουμε για τα λεφτά. Είχα πρόσφατα συνάντηση με τους περσινούς big 6 και τελικά δεν βρήκαμε την λύση. Τους έδωσα κάποιες επιλογές αλλά δεν ήρθαν. Αξίωναν περισσότερα λεφτά από την συμφωνία. Περιμένω να έρθουν να μου πουν τι θέλουν”
“Νομίζω σαν σωματείο και σαν Ομόνοια αλλάξαμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε και δουλεύουμε”
“Οι διαιτησίες ήταν εναντίον της Ομόνοια και τώρα μας σφυράνε 50-50 και κάποιους δεν τους αρέσει. Αυτά τα κατεστημένα αλλάξαμε”
Για τους ξένους διαιτητές: “Πριν την έναρξη της σεζόν ζητήσαμε ξένους διαιτητές. Όλοι μας είπαν ότι τους εμπιστεύονται τους Κύπριους. Με το ΒΑΡ βελτιώθηκε η κατάσταση. Κάποτε όταν δεν παίρνουν τα αποτελέσματα προσπαθούν να τα ρίξουν στους διαιτητές και το ΒΑΡ. Σε κάθε 100 φάσεις του ΒΑΡ οι 95 διορθώνονται. 2-3 είναι γκρίζες. 1-2 λάθη. Κάποιοι θέλουν να μιλούμε για τις 3 και όχι τις 95. Αν θέλουν ξένους διαιτητές ας τους φέρουν, δεν έχουμε πρόβλημα εμείς."
Για την θέση της Ομόνοιας για τον Τράττο αντί του Λαγιέκ: “Πιστεύαμε ότι ένας Κύπριος θα μπορούσε να κάνει καλύτερα την δουλειά. Νιώθαμε ότι ο Τράττος τα είχε όλα αυτά. Δεν μπορούσες να πεις ότι δεν είχε ήθος. Απορρίφθηκε από όλους…”