Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Σερβοκύπριος τεχνικός διευθυντής των ακαδημιών της Ανόρθωσης, Βέσκο Μιχαΐλοβιτς μίλησε στον Super Sport 104.0 για τα νεαρά παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο, ενώ αναφέρθηκε και στη φετινή μάχη του τίτλου.

«Υπάρχουν αρκετές διαφορές λόγω κορωνοϊού και προπονήσεων αλλά προσπαθούμε με όλα τα μέτρα να κρατήσουμε τα παιδιά, να κάνουμε προπονήσεις και ευχόμαστε όλα αυτά να περάσουν γρήγορα και να επιστρέψουμε πίσω στην κανονικότητα. Είναι πολύ δύσκολο για τα παιδιά, γιατί μένει κλειδωμένος στο σπίτι και δεν μπορεί να κάνει αυτό που του αρέσει. Υπάρχουν ταλέντα στις ακαδημίες και σε διάφορες ηλικίες και πρέπει να τους ετοιμάσουμε για να μπουν στο μέλλον στην α’ ομάδα. Σίγουρα θέλει χρόνο, δεν μπορεί να γίνει από σήμερα μέχρι αύριο αυτή η μετάβαση. Τα παιδιά έχουν γεμάτα προγράμματα με τα σχολεία κτλ και εκεί υπάρχει ένα πρόβλημα είναι αλήθεια. Τρέχουν να προλάβουν σχολείο, ιδιαίτερα και προπόνηση. Το σημαντικό είναι ότι υπάρχουν ταλέντα», είπε αρχικά.

Και συνέχισε: «Υπάρχει τρόπος να περάσουμε τις γνώσεις και εμπειρίες μας σε αυτά τα παιδιά για να βελτιωθούν. Τα παιδιά ακούνε, υπάρχει τεράστια προσπάθεια κι αυτό είναι ευχάριστο. Η συμμετοχή Κύπριων παικτών στην ανδρική ομάδα, εξαρτάται τόσο από τους ίδιους όσο και από τις ομάδες. Τώρα με την πανδημία έχουν δοθεί θα έλεγα ευκαιρίες σε κάποιους παίκτες να δείξουν τις δυνατότητες τους. Υπάρχουν αξιόλογοι Κύπριοι που κάνουν και καριέρα στο εξωτερικό κι αυτό είναι κίνητρο για όλους τους μικρούς. Υπάρχει τεράστια διαφορά από τότε που αγωνιζόμουν εγώ με τώρα. Από θέμα εγκαταστάσεων, προπονήσεων και σχεδόν σε όλα έχουν γίνει βήματα μπροστά».

Για το φετινό πρωτάθλημα: «Το φετινό πρωτάθλημα είναι το καλύτερο των τελευταίων ετών. Οι διαφορές των ομάδων και στο πρώτο και στο δεύτερο γκρουπ είναι μικρές. Θα γίνουν πολύ σημαντικά παιχνίδια μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, ενώ η επόμενη αγωνιστική είναι πολύ σημαντική κυρίως για τον πρώτο όμιλο, καθώς μπορεί να κρίνει και πολλά πράγματα. Ελπίζουμε να κρατήσει το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Αν η Ανόρθωση καταφέρει να κερδίσει την Ομόνοια θα είναι ξανά εκεί για να διεκδικήσει μέχρι το φινάλε το πρωτάθλημα, όμως μια ήττα ή ισοπαλία θα δυσκολέψει τα πράγματα. Το ντέρμπι Ανόρθωση- Απόλλων ήταν ένα κλασικό ντέρμπι που τα είχε όλα. Αν η Ανόρθωση εκμεταλλευόταν το αριθμητικό πλεονέκτημα και ισοφάριζε από το πρώτο ημίχρονο, πιστεύω τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά. Παρά το γεγονός ότι η Ανόρθωση βρέθηκε πίσω με 0-2, είχε εξαιρετική αντίδραση και ισοφάρισε. Το τελικό αποτέλεσμα θεωρώ ότι ήταν δίκαιο γιατί όπως ανέφερε και ο Κετσπάγια θα ήταν άδικο με τέτοια προσπάθεια που έκανε με 10 παίκτες ο Απόλλωνας να έχανε το παιχνίδι».

Για το VAR: «Είμαι κάθετα εναντίον του VAR γιατί ένα συγκεκριμένο παιχνίδι που έχει εξαιρετικό ρυθμό και στο τέλος διακόπτεται για 4-5 λεπτά το καταστρέφει. Ναι μεν βοηθά στις διαιτητικές αποφάσεις, αλλά γίνονται και λάθη. Είμαι υπέρ αυτό που γινόταν και πριν έρθει το VAR. Καταστρέφουν τον ρυθμό του παιχνιδιού, τη χαρά του γκολ και το πέναλτι».