Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο Απόλλων ζητά επίμονα την κάθοδο ξένων διαιτητών μετά το χθεσινοβραδυνό ντέρμπι με την Ανόρθωση. Η Εκτελεστική επιτροπή θα εξετάσει το αίτημα του αύριο σε συνεδρίαση της μαζί με θέματα διαιτησίας και VAR.

Αν και κανείς μπορεί να αποκλείσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι πολύ δύσκολο να γίνει πράξη. Είναι το οικονομικό κόστος από τη μια, αφού στοιχίζει περίπου 12 χιλιάδες ευρώ η κάθοδος ξένων διαιτητών ανά αγώνα, σε μία περίοδο που η ΚΟΠ έχει ήδη δαπανήσει για την αναβάθμιση της διαιτησίας ένα εκατομμύριο ευρώ με την εισαγωγή του VAR. Το οικονομικό ενδεχομένως να μην είναι τόσο ανυπέρβλητο πρόβλημα, όσο η πανδημία. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν χώρες, προηγμένες ποδοσφαιρικά και διαιτητικά, από τις οποίες να έρθουν διαιτητές χωρίς να μπουν σε καραντίνα κατά την άφιξη τους ή κατά την επιστροφή τους.

Δύο τουλάχιστον ομάδες του πρώτου γκρουπ δεν φαίνεται να ευνοούν αυτήν την περίοδο κάθοδο ξένων διαιτητών (Ανόρθωση-ΑΕΛ) ενώ άλλες δύο που είναι αδιάφορες βαθμολογικά δεν θέτουν επί τάπητος ένα τέτοιο θέμα (ΑΕΚ-Ολυμπιακός). Η Ομόνοια είχε υποβάλει σχετική εισήγηση καθόδου ξένων διαιτητών πριν αρχίσει το πρωτάθλημα. Εφόσον τεθεί τέτοιο ζήτημα θα τοποθετηθεί.