Αν και κανείς μπορεί να αποκλείσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι πολύ δύσκολο να γίνει πράξη. Είναι το οικονομικό κόστος από τη μια, αφού στοιχίζει περίπου 12 χιλιάδες ευρώ η κάθοδος ξένων διαιτητών ανά αγώνα, σε μία περίοδο που η ΚΟΠ έχει ήδη δαπανήσει για την αναβάθμιση της διαιτησίας ένα εκατομμύριο ευρώ με την εισαγωγή του VAR. Το οικονομικό ενδεχομένως να μην είναι τόσο ανυπέρβλητο πρόβλημα, όσο η πανδημία. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν χώρες, προηγμένες ποδοσφαιρικά και διαιτητικά, από τις οποίες να έρθουν διαιτητές χωρίς να μπουν σε καραντίνα κατά την άφιξη τους ή κατά την επιστροφή τους.
Δύο τουλάχιστον ομάδες του πρώτου γκρουπ δεν φαίνεται να ευνοούν αυτήν την περίοδο κάθοδο ξένων διαιτητών (Ανόρθωση-ΑΕΛ) ενώ άλλες δύο που είναι αδιάφορες βαθμολογικά δεν θέτουν επί τάπητος ένα τέτοιο θέμα (ΑΕΚ-Ολυμπιακός). Η Ομόνοια είχε υποβάλει σχετική εισήγηση καθόδου ξένων διαιτητών πριν αρχίσει το πρωτάθλημα. Εφόσον τεθεί τέτοιο ζήτημα θα τοποθετηθεί.