Μετά το τέλος του αγώνα του Απόλλωνα με την Ανόρθωση, ο πρόεδρος της Λεμεσιανής ομάδας εξέφρασε τα παράπονα του για την σημερινή διαιτησία.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Κατέβηκε εδώ για να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου και στους παίκτες για την πολύ καλή εμφάνιση που έκαναν. Οι παίκτες μας στάθηκαν εξαιρετικά αλλά δυστυχώς έδιναν μια άνιση μάχη. Δυστυχώς δεν ξέρω που θα πάει αυτή η κουβέντα με τον Γιώργο Νικολάου. Φαίνεται ότι υπάρχει αυτή η εμπάθεια η οποία ξαναεμφανίζεται όταν είναι αυτός ο άνθρωπος μέσα στο VAR. Σαν Απόλλωνας δεν θα ανεχθούμε πλέον αυτή την κατάσταση,. Πλέον αυτό σταματά εδώ.
Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με την επίσημη Ανόρθωση και τον φίλο μου Ευγένιο. Τα προβλήματα εστιάζονται στη διαιτησία. Η απαίτηση μας θα είναι να έρχονται ξένοι διαιτητές σε αυτά κρίσιμα παιχνίδια. Οι Κύπριοι διαιτητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό το δύσκολο πρωτάθλημα. Ο κ. Νικολάου είναι persona non grata για τον Απόλλωνα εδώ και καιρό. Κανεί πλέον με τους Κύπριους διαιτητές. Θα απαιτήσουμε αύριο από την ΚΟΠ ότι πρέπει να έρθουν άμεσα ξένοι διαιτητές. Ελπίζω ότι δίπλα μας θα είναι και οι υπόλοιπες ομάδες».