"Στην αναφορά της ΚΟΠ, περί λαθών μέχρι την 26η αγωνιστική, ξέχασαν να βάλουν ότι υπήρχε φάση πέναλντι που δεν είδε ούτε ο διαιτητής αλλά ούτε και το VAR. Μάλλον δεν μπόρεσε να βρεθεί η σχετική ενότητα για να την τοποθετήσουν!"
Μαζί και το βίντεο απ' το ντέρμπι πρωταθλήματος με την Ομόνοια, που ζήτησαν πέναλτι με τον Γκάρνερ:
https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1364861983141597187&lang=en&origin=https%3A%2F%2Fwww.kerkida.net%2Feidiseis%2Fa-katigoria%2Fapoel%2Ftora-apoel-xehasan-na-baloyn-fasi-penalnti-poy-den-eide-oyte-o-diaititis-alla-oyte-kai-var&siteScreenName=Kerkida_net&theme=light&widgetsVersion=889aa01%3A1612811843556&width=550px