Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου σας ενημερώνει πως η προετοιμασία της ομάδας μας συνεχίστηκε σήμερα με απογευματινή προπόνηση.Όλοι οι ποδοσφαιριστές μας προπονήθηκαν κανονικά, πλην του Κάλβο ο οποίος είναι με άδεια μέχρι τη Δευτέρα.
Η προετοιμασία της ομάδας μας για τον αγώνα με την Αγία Νάπα που θα γίνει την Κυριακή στο "Τάσος Μάρκου" θα ολοκληρωθεί αύριο με απογευματινή προπόνηση.
Δηλώσεις για την ιστοσελίδα της Ανόρθωσης έκανε ο τερματοφύλακας της ομάδας Μαθιου Βαλβέρδε.Ο Γάλλος τερματοφύλακας της "Κυρίας" μιλά στο Anorthosis Media για τη νίκη επί της Νέας Σαλαμίνας, για το παιχνίδι που ακολουθεί με την Αγία Νάπα, για την εμπειρία του μέχρι στιγμής στην ομάδα της Αμμοχώστου και στέλνει και το δικό του μήνυμα στους οπαδούς των "κυανόλευκων".
Οι δηλώσεις αναλυτικά:
Για το γεγονός ότι η Ανόρθωση είναι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας: "Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε πρώτοι γιατί μας δίνει πολλή αυτοπεποίθηση και την χρειαζόμαστε για να κάνουμε το καλύτερο αυτή τη χρονιά. Γι' αυτό πρέπει να κρατήσουμε αυτή τη θέση, πρέπει να είμαστε σοβαροί κάθε εβδομάδα και να παίρνουμε τη νίκη".
Για την εμπειρία του στην ομάδα: "Είμαι πολύ χαρούμενος, νιώθω καλά στην ομάδα. Δουλεύω πολύ καλά, έχω καλή εντύπωση, είμαι χαρούμενος που παίζω σε μια καλή ομάδα και μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλό φέτος".
Για την απόδοσή του: "Προερχόμουν από αποχή, έτσι είμαι χαρούμενος που παίζω ξανά. Θέλω να γίνομαι καλύτερος σε κάθε παιχνίδι. Δουλεύω πολύ κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και είμαι σίγουρος ότι η απόδοσή μου θα ανέβει, είμαι αισιόδοξος γι' αυτό. Μέχρι στιγμής είναι εντάξει, αλλά μπορώ και καλύτερα".
Για το πρωτάθλημα μέχρι τώρα: "Αντιλήφθηκα ότι υπάρχουν 5-6 ομάδες που θα παλέψουν για τον τίτλο".