Το Δ.Σ της ΚΟΠ απέρριψε την πρόταση σωματείων για διπλή αντί τετραπλή διαβάθμιση στο εν εξελίξει πρωτάθλημα και 14 ομάδες στο επόμενο αντί 12 που προβλέπει η προκήρυξη.
Αποφασίστηκε όπως υπάρξει τετραπλή διαβάθμιση στο τέλος της δεύτερης φάσης και πρωτάθλημα 12 ομάδων στην επόμενη περίοδο.
Στη φετινή διοργάνωση, 6 ομάδες θα διεκδικήσουν στη δεύτερη φάση στον πρώτο όμιλο τον τίτλο και τα ευρωπαϊκά εισιτήρια και οκτώ ομάδες την παραμονή τους συμμετέχοντας στον δεύτερο όμιλο.