Αύριο πάνε σε συνέλευση τα μέλη της ΚΟΠ με κύριο θέμα πρωτάθλημα 12 ή 14ων ομάδων.
Έχει γίνει μεγάλο παρασκήνιο, έχουν δοθεί υποσχέσεις, μέτρησαν κάποιοι τα κουκιά τους. Ποιος είναι χαμένος; Μα ασφαλώς το Κυπριακό ποδόσφαιρο, το οποίο θα το καθορίσουν πάλι σε μαγειρέματα, σε πάρε δώσε <<παράγοντες>> με στενά σωματειακά η προσωπικά συμφέροντα.
Προσωπικά έχω ταχθεί και στο παρελθόν υπέρ των 14ων ομάδων.
Αυτή η απόφαση όμως να παρθεί για ένα μεταγενέστερο πρωτάθλημα (και με ένα πλάνο για κάποια χρόνια), εκ των προτέρων, και όχι με αλλαγές και μαγειρέματα γιατί έτσι βολεύει κάποιους λίγο πριν τελειώσει ένα πρωτάθλημα που άρχισε και προγραμματίστηκε με συγκεκριμμένη μορφή, αλαζόντα την προκήρυξη.
Υπέρ των 14ων ομάδων αν σε αυτό συμφωνεί μια μια σωστή μελέτη από τεχνοκράτες η οποία θα λάβει υπόψιν τα αποτελέσματα της τελευταίας 5ατίας, τα άσκοπα παιχνίδια της 2ης φάσης και τα οικονομικά δεδομένα.
Μπορεί για παράδειγμα να έχουμε 14 ομάδες και της τριπλή διαβάθμισης, και ο 4ος από το τέλος να παίζει αγώνα μπαράζ, σε ουδέτερη έδρα, με τον 4ο της Β κατηγορίας και μια σειρά από άλλες διαφοροποιήσεις και κίνητρα.
Το μεγαλύτερο λάθος δεν είναι όμως το ότι συζητούν λίγο πριν τελειώσει το πρωτάθλημα αλλαγές και διαφοροποιήσεις. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ούτε η ομοσπονδία, ούτε οι παράγοντες, έχουν διάθεση να δουν σοβαρά την επομένη μέρα του Κυπριακού ποδοσφαίρου.
Δεν μπορεί να συζητούν για 12 ή 14 ομάδες στην πρώτη κατηγορία, εάν στη συζήτηση δεν υπάρχει η Β κατηγορία.
Δεν μπορεί να συζητούν για 12 ή 14 ομάδες και να μην συζητούν το θέμα της έδρας των ομάδων. Δεν μπορεί η Δόξα, ο Ερμής ή Καρμιώτισσα κλπ να παίζουν σε άλλα γήπεδα, θα πρέπει να υποχρεωθούν και να στηριχθούν για να φτιάξουν γήπεδα έδρες( με τις μίνιμουμ προϋποθέσεις) όπως γίνεται και στο εξωτερικό, κάτι που αυτόματα θα αυξάνει και τον ανταγωνισμό.
Δεν μπορεί να συζητούν για 12 ή 14 ομάδες και να μην έχουν πολιτική στήριξης για τους Κύπριους παίκτες και την Εθνική ομάδα.
Στερούνται σοβαρότητας για ακόμη μια φορά και δίνουν στον κόσμο επιχειρήματα για να μεγαλώνει η απαξίωση για το Κυπριακό ποδόσφαιρο.