Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η αυλαία της πρώτης φάσης άνοιξε την περασμένη Τετάρτη με δέκα αγώνες, σήμερα στο Τσίρειο Στάδιο η ΑΕΠ απέκλεισε τον Άρη στη διαδικασία της παράτασης με 3-1 (1-1 ο κανονικός αγώνας) και στις 21 Νοεμβρίου θα ξεκαθαρίσει και το δωδέκατο εισιτήριο μέσα από τον αγώνα Αγία Νάπα – Ν&Σ Ερήμης.

Στην επόμενη φάση συμμετέχουν:

**Η Ομόνοια και η ΑΕΛ που αγωνίστηκαν στον περσινό τελικό του Κυπέλλου και δεν λαμβάνουν μέρος στην πρώτη φάση.

**Ερμής Αραδίππου και ΠΑΕΕΚ που αναδείχτηκαν πέρσι ομάδες Fair Play.

**Αλκή, ΕΝ Παραλιμνίου, Εθνικός Άχνας, Ανόρθωση, ΑΕΚ Λάρνακας, Νέα Σαλαμίνα, Ολυμπιακός, Απόλλωνας, ΑΠΟΕΛ, Αναγέννηση Δερύνειας και ΑΕΠ που προκρίθηκαν από την πρώτη φάση.