Αναλυτικά όσα έγραψε:
"Για χάρη της ιστορίας στον χθεσινό αγώνα είχαμε αυτά τα 3 πιθανά πέναλτι!!
Μου έχει υποσχεθεί ο Πρόεδρος της ΚΟΠ πως θα τιμωρεί παραδειγματικά τα ανθρώπινα λάθη...
Έχουμε και πολλούς καλούς νεαρούς διαιτητές που ελπίζω να τους δούμε σύντομα στα γήπεδα.
Απολαύστε και το πέναλτι που έδωσε πριν λίγο ο Βασίλης Δημητρίου 🤣😂Κόψετε,ράψετε συγκρίνετε και καταλάβετε τι γίνεται!!!
Αρχίζω να ΞΥΠΝΩ ...".
