Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανάρτηση του στα social media, ο Χριστοφορος Τορναρίτης κάνει αναφορά σε όσα συμβαίνουν στον Ολυμπιακό και όχι μόνο.

Αναλυτικά όσα είπε:

"Η ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ 

Προς Ενημέρωση :

1)Παρέλαβα ένα Ολυμπιακό πριν 3 χρόνια με τεράστια χρέη !

2) Στην παραλαβή είχαμε 3 εν ενέργεια ποδοσφαιριστές και κανένας δεν ήθελε να έρθει . ΚΑΝΕΝΑΣ ! τους παρακαλούσαμε .

3) Έφερα μέσα από διάφορες κατευθύνσεις κάποια εκατομμύρια στα 3 χρόνια που είμαι γύρω γύρω .

4) Σήμερα 24 /1/2021 είναι πληρωμένος και ο Δεκέμβριος μήνας στους ποδοσφαιριστές .

5) Δεν χρωστάμε ΤΙΠΟΤΑ - ΠΟΥΘΕΝΑ ...  (πέρυσι μας πιάσανε και την είσπραξη του ματς με την Ομόνοια χρεώστες)

Χρέος μηδέν 

6) Μέχρι το πέρας της φετινής χρονιάς θα έχουμε έλλειμμα € 300,000 αν δεν τρέξω να τα βρω .

7) Μαζί με τον Πέτρο Σάββα προχωράμε σε ιδιοκτήτη γη δίκη μου και συνεισφορά από το κράτος να κάνουμε ένα φανταστικό προπονητικό κέντρο.

8)Δεν μας θέλει κανένας - όλο το σύστημα θέλει να μας εξαφανίσει από το χάρτη .

9) Παλεύω με τα φαντάσματα  καθημερινά .

9) Εδώ και δυο μήνες έχασα την ψυχολογία μου ; Γιατί ?

Προβληματιστείτε ...

10) Αν έχει κανένας να αμφισβητήσει αυτά που γράφω να μας το πει !

Η ΑΛΗΘΕΙΑ υπάρχει το ΨΕΜΑ πρέπει να Εφευρεθεί !!!

Τον Σωκράτη τον δολοφόνησαν Έλληνες. 

Όταν έγινε η Άλωση της Κωσταντινούπολης το 1453 μπαίνοντας μέσα ο Σουλτανος Μεχμέτ συνάντησε ένα προδότη που τον λέγανε Στρατηγό Νοταρά !! Αυτός ήταν ο Έλληνας στρατηγός του Ελληνικού στρατού ο οποίος τους πούλησε σαν τα σκυλιά !!! Η αχαριστία η Αγνωμοσύνη η ζήλια και η προδοσία είναι μέσα στο αίμα μας σαν λαός και σαν κοινωνία ... Δεν έχουμε καμία απολύτως σωτηρία .

Έχω τελειώσει το βιβλίο μου και θα προσπαθήσω να το δώσω δωρεάν στα σχολεία να γίνει μάθημα !!

Να ζήσει ο Ολυμπιακός μας".