Με ανάρτηση του στα social media, ο εκπρόσωπος του ΑΠΟΕΛ στην ΚΟΠ, Χάρης Λοϊζίδης κάνει αναφορά στην σημερινή παρουσία του Νεοκλέους στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, αλλά και για την συνολική του εικόνα.
Αναλυτικά όσα έγραψε:
Ο συγκεκριμένος διαιτητης εχει πιασει πατο. Καθε βδομαδα βαλλεται η ΚΟΠ εξαιτιας του. Πρεπει να μας προβληματισει τι κανουμε μαζι του. Στο τελος αυτος και οι ομοιοι του θα μας καταστρεψουν και το VAR!!!