Η Νάπολι μέσω του προέδρου της, Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις, ζήτησε αναβολή του αγώνα για το SuperCoppa με την Γιουβέντους.
Σύμφωνα με το «Radio Punto Nuovo» η Νάπολι ζήτησε την μετάθεση του αγών που είναι προγραμματισμένος για τις 20 Ιανουαρίου στο στάδιο «Μαπέι» στην Ρέτζιο Εμίλια, λόγω του φορτωμένου προγράμματος των «παρτενοπέι» και την απουσία φιλάθλων. Μάλιστα η Νάπολι πρότεινε ο συγκεκριμένος αγώνας να μεταφερθεί προς το τέλος της σεζόν.
Αλλά το αίτημα απορρίφθηκε από την Ομοσπονδία και ο αγώνας θα διεξαχθεί κανονικά.