Δείτε όλα όσα είπε ο εκπρόσωπος τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τον Απόλλωνα. Αναφέρθηκε στην ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα η Ομόνοια.
Αναλυτικά όσα είπε:
“Η ανακοίνωση μας είχε ως στόχο να αποδείξει πόσο πρόχειρη και στα όρια της συγκάλυψης ήταν η δουλειά που έκανε ο Στέλιος Νικολάου στο πόρισμα του. Αναφέρονται δύο περιπτώσεις που υπάρχει παραβίαση πρωτοκόλλου. Είναι δύο ξεκάθαρες περιπτώσεις. Ο κύριος Νικολάου επέλεξε να πάρει καταθέσεις μόνο από τρία άτομα. Δύο από το ΑΠΟΕΛ και έναν από την Ομόνοια ενώ υπήρχαν ένα σωρό άλλα άτομα που ήταν άμεσα εμπλεκόμενα. Ο κύριος Νικολάου έμεινε φανερά εκτεθειμένος στα μάτια της κοινής γνώμης με το πόρισμα. Η ΚΟΠ θα πρέπει να αποβάλει από τους κόλπους της τον κύριο Νικολάου”